Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet via IkBen

  • 12 June 2019
  • 5 reacties
  • 491 keer bekeken

Beste Ben,
Omdat mijn telefoon is gestolen, heb ik mijn oude SIMkaart geblokkeerd en een nieuwe besteld. Helaas kan ik de SIM kaart niet activeren. Bij mijn eigen inlogpagina van BEN krijg ik de melding "Op dit moment is het niet mogelijk je simkaart te activeren." Kunnen jullie helpen? Alvast bedankt!
Laura
icon

Beste antwoord door Merve 14 June 2019, 12:30

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Laura! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.
Hi Laura! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.
Super fijn, dankjewel! Ik heb je een privébericht gestuurd!
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Laura! Ik heb de aansluiting voor je gedeblokkeerd. Je kunt nu zelf je simkaart activeren via de Ben app of de Ik Ben pagina.
Super, dankjewel!!!
Reputatie 5
Badge +6
Graag gedaan hoor. Ik wens je een mooie dag😀

Reageer