Hallo, Ik heb mijn vervangende simkaart geactiveerd maar er staat nu “SIM 1 provisioned” en ik kan niet bellen/heb geen data, hoe kan ik dit oplossen?
Beste antwoord door Shaira
Bekijk origineelHallo, Ik heb mijn vervangende simkaart geactiveerd maar er staat nu “SIM 1 provisioned” en ik kan niet bellen/heb geen data, hoe kan ik dit oplossen?
Beste antwoord door Shaira
Bekijk origineelHi
Ik help je graag bij het deblokkeren van je simkaart.
Stuur mij hiervoor in een privébericht je naam, geboortedatum e-mailadres en je postcode + huisnummer.
Om dit voor je te kunnen regelen, moet ik nog een extra controle uitvoeren. Zou je drie van de volgende vragen willen beantwoorden?
- Een telefoonnummer waar je veel naar belt
- Het precieze bedrag van de laatst afgeschreven factuur
- Je klantnummer of BSCS-nummer
- Het verkooppunt waar je je toestel of contract hebt aangeschaft
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.