Beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

  • 19 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 411 keer bekeken

Hoi Ben,

Sinds kort ben ik klant bij jullie alleen werkt mijn simkaart helaas nog niet. Ik heb hem al geactiveerd en mijn telefoon opnieuw aan en uitgedaan maar dit heeft niet geholpen. In mijn instellingen staat dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is. Kunnen jullie mij hier misschien mee helpen?

Groetjes Sterre

icon

Beste antwoord door Romy 2 december 2019, 14:32

Hi Sterre! We hebben jammer genoeg niets meer van je mogen vernemen. Mocht je nog problemen hebben, laat dan even een bericht achter!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi Sterre! We hebben jammer genoeg niets meer van je mogen vernemen. Mocht je nog problemen hebben, laat dan even een bericht achter!

Reputatie 5
Badge +6

Hi Sterre. Ah, dat is erg balen! Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik even met je mee!

Reageer