Beantwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

  • 19 October 2019
  • 2 reacties
  • 465 keer bekeken

Hoi Ben,

Sinds kort ben ik klant bij jullie alleen werkt mijn simkaart helaas nog niet. Ik heb hem al geactiveerd en mijn telefoon opnieuw aan en uitgedaan maar dit heeft niet geholpen. In mijn instellingen staat dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is. Kunnen jullie mij hier misschien mee helpen?

Groetjes Sterre

icon

Beste antwoord door Romy 2 December 2019, 14:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Sterre. Ah, dat is erg balen! Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Sterre! We hebben jammer genoeg niets meer van je mogen vernemen. Mocht je nog problemen hebben, laat dan even een bericht achter!

Reageer