SMS ontvangstbevestiging

  • 8 May 2021
  • 7 reacties
  • 58 keer bekeken

Als ik een sms stuur naar 3030 of 3553 krijg ik geen antwoord dat het is ontvangen.


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @wpaans1950! Vermoedelijk heb je een blokkade voor premium sms diensten. Ik wil dit graag voor je opheffen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @wpaans1950! Ik zie dat je ook contact had opgenomen via het contactformulier. Mijn collega heeft jou een mail gestuurd met een aantal stappen. Heb je die al gevolgd? Mocht het nog steeds niet werken, zie je een link in de mail met '’ik kan nog steeds niet sms’en'’. Zou je via die link het probleem kunnen doorgeven? Dan kunnen mijn collega's van de technische dienst je verder helpen. Ik wens je een mooie dag!

Nogmaals, ik kan wel sms versturen.

Alleen moet ik vsn de numners 3553 en 3030 een antwoord krijgen dat ze het ontvangen hebben. Dat gebeurt echter niet. 

Hallo Merve

Sorry maar als ik op “ik kan nog steeds niet sms’n” dan moet ik een probleem formulier invullen omdat ze denken dat ik niet kan sms’n. Dit heb ik niet gedaan omdat ik wel kan sms’en. Ik heb ook gereplyed op de mail maar krijg verder geen antwoord.

Dus nu weet ik niet meer hoe of wat te doen.

 

Bedankt alvast, groeten Wim

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Wim! Omdat mijn collega jou had verder geholpen had ik nog niet verder gekeken in het systeem maar ik zie inderdaad een blokkade voor premium sms diensten. Dit heb ik voor jou gedeblokkeerd. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag of dit heeft gewerkt.

Beste Merve, het werk, dank je wel.

Groetjes, Wim

 

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Graag gedaan hoor. Fijn dat het werkt! Ik wens je een mooie dag:blush:

Reageer