Beantwoord

BEN registratie BKR

  • 31 December 2018
  • 8 reacties
  • 910 keer bekeken

Ls,
DD. 16-10-2018 heb ik een mobiel abonnement afgesloten bij BEN , dit abonnement heb ik op 23-10-2018 geannuleerd.
Na diverse telefoongesprekken , waarin ik verschillende verhaaltjes heb gehoord en beloftes heb gekregen dat de registratie bij het BKR is opgeheven , zie ik dat ik nu nog geregistreerd sta.
Gaarne verzoek ik u dit voor mij per omgaande in orde te maken.
Met vriendelijke groet,
henk nanninga
icon

Beste antwoord door Romy 3 January 2019, 09:16

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Henk. Wat onhandig! Ik ga dit even voor je nakijken. Mag ik hiervoor jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedum in een privé bericht?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Henk! Bedankt voor jouw gegevens. Ik zie dat je al veel te veel moeite hebt moeten doen om jouw vraag beantwoord te krijgen. Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is! Ik ben bang dat hier iets niet helemaal goed gegaan is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik heb dit daarom doorgestuurd naar mijn collega's van een andere afdeling. Ik verwacht dat ze binnen 3-5 werkdagen contact met je opnemen. Sorry dat je hier even op moet wachten.
Hi Romy,
Het gaat er niet om dat ik veel te veel moeite heb moeten doen om mijn vraag beantwoord te krijgen (ik heb verschillende antwoorden met betrekking tot 1 onderwerp gekregen ) , het probleem is dat ik na de annulering na ruim 2 maanden nog bij het BKR geregistreerd sta met de vermelding : werkelijke einddatum
Niet beeindigd.

Krediet
[edit: BKR gegevens verwijderd]
Reputatie 5
Badge +9
Hi Henknan. Dat begrijp ik, maar zoals ik al aangaf in mijn vorige bericht is hier iets niet goed gegaan. Jouw BKR had al verwijderd moeten zijn. Ik kan dit niet oplossen, hierom heb ik dit doorgezet naar mijn collega's van de backoffice zodat zij dit kunnen oplossen. Dit duurt 3-5 werkdagen. Sorry voor de verwarring. Je kunt mij altijd vragen om een update.
Hi Romy,
10 dagen later zie ik dat er bij het BKR niets veranderd is ( niet beeindigd ).

Krediet
Kredietsoort Aflopend Krediet Contractnummer 1740175 Bedrag € 480 Registratiedatum 06-11-2018 Datum 1e aflossing 16-10-2018 Verwachte einddatum 16-10-2020 Werkelijke einddatumNiet beëindigd

Is dit niet op een andere manier te regelen?
Backoffice van BEN is volgens meerdere collega"s ,die ik telefonisch gesproken heb , al meerdere keren in actie gekomen.
Het geen tot op heden geen oplossing gebracht heeft.
Gebeld : 23-11-2018 18-12- 2018 27-12-2018 31-12-2018 (2keer)

Groeten van Henknan
Hi Romy,
Kun je mij een update geven ?
Groeten van Henknan
Hi Romy,
Ik zie dat de registratie bij het BKR is verwijderd.

Groeten van Henknan
Reputatie 5
Badge +9
Hi Henknan. Ik zie hem inderdaad ook terug. Kan ik misschien nog iets voor je doen?

Reageer