Beantwoord
BEN registratie BKR
Ls,
DD. 16-10-2018 heb ik een mobiel abonnement afgesloten bij BEN , dit abonnement heb ik op 23-10-2018 geannuleerd.
Na diverse telefoongesprekken , waarin ik verschillende verhaaltjes heb gehoord en beloftes heb gekregen dat de registratie bij het BKR is opgeheven , zie ik dat ik nu nog geregistreerd sta.
Gaarne verzoek ik u dit voor mij per omgaande in orde te maken.
Met vriendelijke groet,
henk nanninga
DD. 16-10-2018 heb ik een mobiel abonnement afgesloten bij BEN , dit abonnement heb ik op 23-10-2018 geannuleerd.
Na diverse telefoongesprekken , waarin ik verschillende verhaaltjes heb gehoord en beloftes heb gekregen dat de registratie bij het BKR is opgeheven , zie ik dat ik nu nog geregistreerd sta.
Gaarne verzoek ik u dit voor mij per omgaande in orde te maken.
Met vriendelijke groet,
henk nanninga
Beste antwoord door Romy
Hi Henk! Bedankt voor jouw gegevens. Ik zie dat je al veel te veel moeite hebt moeten doen om jouw vraag beantwoord te krijgen. Ik kan me voorstellen dat dit niet fijn is! Ik ben bang dat hier iets niet helemaal goed gegaan is, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik heb dit daarom doorgestuurd naar mijn collega's van een andere afdeling. Ik verwacht dat ze binnen 3-5 werkdagen contact met je opnemen. Sorry dat je hier even op moet wachten.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.