Beantwoord

Eerder afbetalen telefoon

  • 24 January 2018
  • 16 reacties
  • 4644 keer bekeken

Ik wil graag mijn toestel waar ik eerder een contract voor 24 maanden heb afgesloten het restant bedrag ineens aflossen. Is dat mogelijk??
icon

Beste antwoord door hamersma.a 3 February 2020, 13:35

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Geraldine_Zevenbergen, dat is een hele goede vraag! Het is mogelijk om je toestelkrediet vroegtijdig af te lossen. De voorwaarden die hier aan zijn verbonden is dat jouw bestelling van na 1 mei 2017 is en dat het totale toestelkrediet hoger dan €250 is. Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat jouw abonnement in september 2017 van start is gegaan, echter is het totale toestelkrediet €240.

Omdat jouw toestelkrediet lager dan €250 is en hierdoor niet wordt aangemeld bij BKR kan ik geen verzoek indienen om het toestelkrediet vroegtijdig af te lossen. Sorry voor het ongemak.
Ik zit er ook aan te denken en dan overgaan op sim only....
Reputatie 7
Badge +7
Ik zit er ook aan te denken en dan overgaan op sim only....

Ik heb ook even een kijkje genomen in jouw klantkaart en voor jou is ook niet mogelijk om je toestel eerder af te betalen, dit komt omdat jouw abonnement voor 1 mei 2017 is besteld en het totale toestelkrediet lager dan €250 is. Jouw huidige abonnement loopt af op 1 juni 2017, jij kunt vanaf 1 maart alvast de verlenging naar een sim only abonnement aanvragen als je dit wil. Als jij niks wijzigt aan je abonnement dan zal na 1 juni jouw contract automatisch worden omgezet naar een maandelijks opzegbaar abonnement, je bundels en de prijs blijven ongewijzigd doorlopen, jouw toestelbetaling zal dan uiteraard komen te vervallen.
Mijn man en ik willen ook graag onze telefoons aflossen vanwege hypotheek aanvraag maar zie nergens een formulier hiervoor
Reputatie 7
Badge +7
Mijn man en ik willen ook graag onze telefoons aflossen vanwege hypotheek aanvraag maar zie nergens een formulier hiervoor

Het klopt dat hier geen formulier voor is Skims, dit verzoek dienen wij handmatig in in het systeem. Ik heb dit dan ook direct voor jou en je man gedaan, dit verzoek wordt door mijn collega's en zij zullen jullie per email verder informeren over het betalen van de afkoopsom en dergelijke. Zodra de betaling is verwerkt ontvangen jullie hier uiteraard een bevestiging van en wordt de lening afgemeld bij BKR en zal jullie dit niet meer in de weg staan van jullie nieuwe droomhuis 😃

Mijn man en ik willen ook graag onze telefoons aflossen vanwege hypotheek aanvraag maar zie nergens een formulier hiervoorHet klopt dat hier geen formulier voor is Skims, dit verzoek dienen wij handmatig in in het systeem. Ik heb dit dan ook direct voor jou en je man gedaan, dit verzoek wordt door mijn collega's en zij zullen jullie per email verder informeren over het betalen van de afkoopsom en dergelijke. Zodra de betaling is verwerkt ontvangen jullie hier uiteraard een bevestiging van en wordt de lening afgemeld bij BKR en zal jullie dit niet meer in de weg staan van jullie nieuwe droomhuis :D

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zou u ook voor mij dit verzoek kunnen indienen?
Reputatie 7
Badge +7

Ik heb precies hetzelfde probleem. Zou u ook voor mij dit verzoek kunnen indienen?


Goedemorgen Wessel! Natuurlijk die ik ook voor jou het verzoek graag in, jij voldoet aan de voorwaarde (toestelkrediet na 1 mei 2017 en hoger dan €250) en heb dit dan ook meteen voor je in orde gebracht.. Zodra het verzoek is verwerkt ontvang jij van mijn collega's een email en zal het bedrag verrekend worden met de factuur.
Ondertussen hebben mijn man en ik de toestellen afbetaald. Nu krijgen we de facturen voor mei en hier lijkt het alsof de bedragen ook nog weer geïncasseerd gaan worden. Neem aan dat de status 1 deze dagen op betaald komt te staan en dit niet nog een keer geïncasseerd gaat worden?
Reputatie 5
Badge +7
Hi Skims, ik zie inderdaad dat de bedragen binnen zijn gekomen. De factuur staat nog op niet betaald omdat er nog een klein bedrag openstaat voor de factuur van de maand mei. Deze worden later deze maand afgeschreven.
Goedenavond,

Ik zit met hetzelfde. Ik zou graag mijn toestelkrediet eerder willen aflossen om eventueel een hypotheek aan te kunnen vragen. Ik hoor graag of dit aangevraagd kan worden.

Met vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge +7
Goedenavond,

Ik zit met hetzelfde. Ik zou graag mijn toestelkrediet eerder willen aflossen om eventueel een hypotheek aan te kunnen vragen. Ik hoor graag of dit aangevraagd kan worden.

Met vriendelijke groet


Hi d.breestraat, wat spannend dat je een hypotheek aanvraag gaat doen. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je in aanmerking komt voor het aflossen van jouw toestelkrediet. Zal ik een aanvraag voor je doen? Je ontvangt dan binnen enkele dagen een e-mail met meer informatie.
Beste Jill,

Dat is goed om te horen! Zou je de aanvraag voor mij kunnen uitzetten?

Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +7
Uiteraard! Ik heb het verzoek voor je uitgezet.

Ook ik ben bezig met het aanvragen van een lening.

De bank vraag een aantal gegevens om het toestelkrediet over te nemen.

Ik heb al contact gehad met de klantenservice en die hebben mij al op weg geholpen, maar ik mis nog een aantal gegevens.

Ik heb het contract nummer en het huidige openstaande bedrag.

Wat ik nog mis is de naam van de organisatie, het adres en het IBAN nummer van de kredietverstrekker.

Deze gegevens zijn ook niet bekend bij BKR.

 

Ook ik ben bezig met het aanvragen van een lening.

De bank vraag een aantal gegevens om het toestelkrediet over te nemen.

….

 

Na wat zoekwerk heb ik de gegevens bij elkaar geharkt.

Misschien handig voor mensen die niet de tijd hebben om zoekwerk te doen:

Naam organisatie: Ben
Adres: Waldorpstraat 60
          2521 CC DEN HAAG
IBAN: NL61COBA0733974775

Reputatie 5
Badge +9

Hi Hamers! Goed dat je hier achteraan bent gegaan en het hebt gevonden! (Je kunt onze gegevens onderaan deze pagina vinden: https://www.ben.nl/over-ben. Het IBAN nummer kun je vinden via jouw afschriften). Heb je voor nu nog andere vragen waar ik je mee kan helpen?

Reageer