Beantwoord

Bedrag van factuur klopt niet

  • 27 December 2021
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement veranderd maar het maandbedrag is hetzelfde?

Dat klopt niet.

icon

Beste antwoord door Shaira 31 December 2021, 14:01

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @rainbowisland , je krijgt altijd binnen 3 werkdagen een reactie op je topic.
Als je sneller reactie wilt kun je in het vervolg beter contact opnemen met de klantenservice op 1200 :wink:
Daar spreek je direct een medewerker. 
Jouw bundelwijziging is op 1 December ingegaan, zoals ook aangegeven in de bevestigingsmail.
Dit zie je dan ook terug op de factuur van December, welke je eind Januari ontvangt.
Ben incasseert altijd 1 maand achteraf. De factuur die we deze maand afgeschreven hebben is de factuur van November. 
Hopelijk is je vraag daarmee beantwoord. 

Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

Ik heb je een privébericht gestuurd!

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

 done..

Reputatie 2
Badge +1

Hi @rainbowisland ik kijk graag even met je mee.

Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht

Nee, ik heb mijn abonnement eerder veranderd en zie geen verschil in mijn factuur.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag @rainbowisland! Wist je dat Ben altijd achteraf factureert? Dus als de wijziging in december is ingegaan, zal je in januari het nieuwe maandbedrag betalen. Is je vraag hiermee beantwoord?

??

Reageer