Ik heb mijn abonnement veranderd maar het maandbedrag is hetzelfde?
Dat klopt niet.
Ik heb mijn abonnement veranderd maar het maandbedrag is hetzelfde?
Dat klopt niet.
Hi
Als je sneller reactie wilt kun je in het vervolg beter contact opnemen met de klantenservice op 1200
Daar spreek je direct een medewerker.
Jouw bundelwijziging is op 1 December ingegaan, zoals ook aangegeven in de bevestigingsmail.
Dit zie je dan ook terug op de factuur van December, welke je eind Januari ontvangt.
Ben incasseert altijd 1 maand achteraf. De factuur die we deze maand afgeschreven hebben is de factuur van November.
Hopelijk is je vraag daarmee beantwoord.
Alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!
Hi
Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht.
Ik heb je een privébericht gestuurd!
Hi
Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht.
done..
Hi
Stuur mij jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via een privébericht.
Nee, ik heb mijn abonnement eerder veranderd en zie geen verschil in mijn factuur.
Goedemiddag
??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.