Beantwoord

Factuur inzien niet mogelijk

  • 22 July 2018
  • 11 reacties
  • 495 keer bekeken

kan factuur niet openen in pdf (is nieuwe versie adobe geinstalleerd)

Diederik
icon

Beste antwoord door Wietske 23 July 2018, 14:52

Bekijk origineel

11 reacties

Ik probeer nu enkele dagen om mijn facturen in te zien maar helaas. Ik kom wel op de factuur pagina maar het enige dat ik kan openen is de voorbeeldfactuur. Voor de rest is er niets waar ik op kan klikken. Geen factuur te zien…..

Is er een storing?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Anneke! Dat is niet handig. Als je via de pc probeert te kijken probeer dan eens jouw geschiedenis en cookies te verwijderen. Mocht dat niet werken kijk dan even of het via de app wel werkt. En andersom. Ik hoor graag van je!

Reputatie 5
Badge +12
kan factuur niet openen in pdf (is nieuwe versie adobe geinstalleerd)

Diederik


Hoi Diederik,

We ervaren op dit moment inderdaad wat problemen rondom het inzien van facturen op Ik Ben en op de Ben app. Meer hierover lees je hier. Heb je al geprobeerd om de facturen te bekijken via Ik Ben en niet de Ben app?
Reputatie 5
Badge +12
Goedendag Diederik , die van mij ook niet . Ik heb ook gereageerd Vr. Groet Willem Reumermann

Hoi Willem,

Ik heb jouw topic inderdaad inmiddels al beantwoord 😉
Reputatie 5
Badge +12
Dag Wietske,
Heb het op allerlei manieren geprobeerd (telefoon, tablet, laptop, computer) maar op geen van allen is de faktuur te bekijken.

gr. Diederik


Goed dat je dit aangeeft Diederik! Ik zal de factuur handmatig naar je toesturen per e-mail.
Dag Wietske,
Heb het op allerlei manieren geprobeerd (telefoon, tablet, laptop, computer) maar op geen van allen is de faktuur te bekijken.

gr. Diederik
Goedendag Diederik , die van mij ook niet . Ik heb ook gereageerd Vr. Groet Willem Reumermann
Reputatie 5
Badge +9
kan geen facturen inzien en downloaden.
Gaarne kopie per mail.


Hi Leurs! Dat is niet zo handig. Kun je de applicatie eens opnieuw installeren? En, werkt het via de website wel?
Reputatie 5
Badge +9
Hoe kan ik applicatie installeren op comp.?

Je kan de applicatie enkel downloaden op je mobiele telefoon. Via de computer kun je inloggen door naar de website te gaan en rechtsboven je gegevens in te vullen!
kan geen facturen inzien en downloaden.
Gaarne kopie per mail.
Hoe kan ik applicatie installeren op comp.?

Reageer