Beantwoord

Onbewust satelliet gebruik

  • 10 May 2024
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Dag, ik zie tot mijn verbazing op mijn factuur van januari dat ik €60,00 buiten mijn dataverbruik zit. Er staat bij Satelliet en Verenigde Arabische Emiraten. Dit was tijdens mijn vlucht naar Abu Dhabi, waar ik mijn telefoon niet van roaming heb gehaald. Onderweg heb ik mijn mobiel niet gebruikt om te internetten, maar mogelijk heeft wel een app op de achtergrond connectie gezocht. Ik heb mijn berichten na gekeken, maar ik heb geen enkel bericht gekregen van Ben om hierover te worden geïnformeerd / gewaarschuwd. Is hier nog iets aan te doen BEN?

icon

Beste antwoord door DannyVanDerReep 25 May 2024, 02:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @DannyVanDerReep  Wat ontzettend balen van die extra satelliet kosten zeg! Bericht mij via een privebericht dan kan ik snel met jou meekijken. Hier ontvang ik graag jouw postcode en huisnummer, geboortedatum en 06-nummer. Hartelijk dank alvast! 

 

Neem ook een kijkje op dit topic over zorgeloos op vakantie met jouw Ben abonnement.

Fatima, ik heb de gevraagde gegevens vorige week via een privébericht gestuurd. Heb je ze ontvangen?

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @DannyVanDerReep  Ik heb een verzoek ingediend om de satelliet kosten van 60,- eenmalig te laten vergoeden, jij ontvangt binnenkort een e-mail hierover. 

 

Zorgeloos op vakantie met jouw Ben abonnement

Ik heb die mail ontvangen. Bedankt voor de coulance. 

 

Hoi @DannyVanDerReep  Wat fijn om te lezen dat jij die e-mail van onze afdeling Finance hebt ontvangen. En graag gedaan! 😊

 

Ik heb die mail ontvangen. Bedankt voor de coulance. 

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @DannyVanDerReep  Wat fijn om te lezen dat jij die e-mail van onze afdeling Finance hebt ontvangen. En graag gedaan! 😊

Reageer