Beantwoord

Error code 401

  • 22 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 378 keer bekeken

Ik kan sinds ik een nieuw abonnement heb niet meer inloggen op mijn ben app en krijg de foutmelding 401

icon

Beste antwoord door Jolijn 28 oktober 2020, 14:07

Hoi @Colinb0517!

Helaas hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen. Ik zal daarom voor nu deze reactie als antwoord aangeven op jouw vraag. Mocht je toch nog vragen hebben over het inloggen op de app, staat onze inbox via het profiel dat mijn collega stuurde nog steeds open! Ik wens je nog een fijne dag toe.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Colin! Goed dat je even contact opneemt. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer versturen? Dan kijk ik even met je mee!

Reputatie 3
Badge +6

Hoi @Colinb0517!

Helaas hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen. Ik zal daarom voor nu deze reactie als antwoord aangeven op jouw vraag. Mocht je toch nog vragen hebben over het inloggen op de app, staat onze inbox via het profiel dat mijn collega stuurde nog steeds open! Ik wens je nog een fijne dag toe.

Reageer