Skip to main content
Beantwoord

Error code 401

  • October 22, 2020
  • 2 reacties
  • 597 keer bekeken

Colinb0517

Ik kan sinds ik een nieuw abonnement heb niet meer inloggen op mijn ben app en krijg de foutmelding 401

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @Colinb0517!

Helaas hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen. Ik zal daarom voor nu deze reactie als antwoord aangeven op jouw vraag. Mocht je toch nog vragen hebben over het inloggen op de app, staat onze inbox via het profiel dat mijn collega stuurde nog steeds open! Ik wens je nog een fijne dag toe.

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 23, 2020

Hi Colin! Goed dat je even contact opneemt. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer versturen? Dan kijk ik even met je mee!


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • October 28, 2020

Hoi @Colinb0517!

Helaas hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen. Ik zal daarom voor nu deze reactie als antwoord aangeven op jouw vraag. Mocht je toch nog vragen hebben over het inloggen op de app, staat onze inbox via het profiel dat mijn collega stuurde nog steeds open! Ik wens je nog een fijne dag toe.