[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers

  • 12 October 2018
  • 94 reacties
  • 5900 keer bekeken
[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers

Toon eerste bericht

94 reacties

Hoi Ben,

ook ik wil graag de blokkade voor 0900 nummers laten verwijderen zodat ik deze gewoon kan bellen.

Dank! Linda
Reputatie 5
Badge +9
Hi @lindah2630! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!
Hi @lindah2630! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Yes dankje!
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag!
Goedenavond

Hoe kan ik mijn 0900 nummers activeren en ik kan ook niet naar het buitenland bellen.
Krijg alleen te horen dat dat niet mogelijk is
Groeten,
dennis
Reputatie 5
Badge +9
Hi Dennis. Je bent aan de beurt! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice. Ik wens je nog een fijne dag!
Reputatie 5
Badge +7
ik kan ook niet naar 0900 nummers bellen

Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kun je bellen naar 0900 nummers.
Reputatie 5
Badge +7
goedemorgen!
ook ik wil graag dat de blokkade van 0900 nrs opgeheven wordt. Alvast bedankt!


Hi Heidi, ik zie geen blokkade op het bellen naar 0900 nummers op jouw telefoonnummer. Heb je al geprobeerd om jouw telefoon even helemaal uit/aan te zetten?
Reputatie 5
Badge +7
Hi Teuna, dan kan ik begrijpen dat je de blokkade er zo snel mogelijk vanaf wilt hebben. Ik heb hem voor je verwijderd op het nummer dat eindigt op 54. Als je de telefoon opnieuw opstart dan zou het voor dat nummer moeten werken. Met het andere nummer zijn er wat problemen met de 0900 blokkade ik ga hier naar laten kijken. Sorry voor het ongemak.
Reputatie 5
Badge +12
Hallo, ik wil graag 0900 nummers kunnen bellen. Ik vind het verder een beetje raar dat dit standaard geblokkeerd is en dat ik daarvan niet op de hoogte ben, gister moest ik de huisartsenpost bellen op het noodnummer en dat kon niet. Gelukkig was er iemand anders aanwezig wiens telefoon het wél kon, maar wat als ik alleen was geweest?

Hoi Riekedo, het klopt inderdaad dat er nu nog standaard een blokkade staat op deze dienst. Ik kan deze echter wel direct voor je verwijderen en dat heb ik dan ook bij deze voor je gedaan. Als je nu jouw toestel herstart dan hoort de premium-dienst weer te werken.
Reputatie 5
Badge +12
Hallo goedemiddag, bij mij staan 0900 nummers ook geblokkeerd, dit zou ik graag gewijzigd zien.
Bij voorbaat dank!


Ik heb de blokkade bij deze voor je verwijderd, Daniel! Je hoeft enkel nog maar jouw toestel te herstarten.
Reputatie 5
Badge +12
Goedemorgen Ben! Ook ik zou graag willen dat de blokkade voor 0900 nummers verwijderd wordt. Bedankt!

Dat is bij deze voor je geregeld, Tim! Na het herstarten van jouw toestel is de wijziging ook overgebracht op de simkaart 🙂
Reputatie 5
Badge +12
Goedemiddag,
ik krijg ook een melding dat het niet toegestaan is om te bellen naar een 0900-nummer.
Kan dit verholpen worden?
Dankjewel!


Ja hoor, dat kan geregeld worden! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Herstart je alleen nog jouw telefoon zodat de wijziging ook kan worden overgebracht op de simkaart?
Reputatie 5
Badge +12
Goedemorgen,

Hoe kan ik mijn 0900 nummers activeren en ik kan ook niet naar het buitenland bellen.
Krijg alleen te horen dat dat niet mogelijk is
Groeten,
André


Hoi André, ik heb de blokkade op premium diensten bij deze voor je verwijderd! Na het herstarten van jouw toestel staat de wijziging ook op jouw simkaart.
Reputatie 5
Badge +12
Hi, ik zou graag willen bellen naar 0900 nummers.
zou u de blokkade voor mij weg willen halen?

mvgr Danny


Jahoor, dat kan worden geregeld! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Zou je alleen nog jouw telefoon willen herstarten?
Reputatie 3
Badge +2
ik kan niet naar 0900 nummers bellen

Goedemorgen Jasper! Ik wil graag de blokkade voor je verwijderen. Kan je mij hiervoor in een privébericht je mobiele nummer, geboortedatum en postcode + huisnummer doorgeven?
Reputatie 3
Badge +2
Ik wil ook graag 0900 nummers kunnen bellen maar helaas ook ik ben geblokkeerd BEN.

Goedemorgen Jan! Ik heb zojuist je simkaart gereset zodat je weer naar 0900 nummers kunt bellen. Kan je hiervoor je toestel opnieuw opstarten zodat de wijzigingen ook doorgevoerd kunnen worden op je simkaart? Laat mij weten of dit heeft geholpen 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen,
Zou de blokkade voor het bellen naar een 0900 nummer bij mij ook verwijderd kunnen worden?
Met vriendelijke groet Claudia


Goedemorgen Claudia, ik heb de blokkade zojuist voor je verwijderd. Vergeet je niet je toestel opnieuw op te starten? 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hi Teuna. Dat is niet de bedoeling. Ik zie inderdaad dat er een blokkade actief is op het netwerk. Ik heb deze meteen voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten en dan kun je optimaal gebruik maken van jouw abonnement. Laat me even weten of dit gewerkt heeft!
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Kun je mij een privé bericht versturen met jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum?
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft!
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen! Ik wens je een fijne dag. 🙂
Hallo, ik wil graag 0900 nummers kunnen bellen. Ik vind het verder een beetje raar dat dit standaard geblokkeerd is en dat ik daarvan niet op de hoogte ben, gister moest ik de huisartsenpost bellen op het noodnummer en dat kon niet. Gelukkig was er iemand anders aanwezig wiens telefoon het wél kon, maar wat als ik alleen was geweest?
Bedankt voor het deblokkeren. Ik blijft het heel raar vinden dat die blokkade niet aan mij gemeld is toen ik over ben gestapt naar Ben.
ik kan ook niet naar 0900 nummers bellen

Reageer