Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartsenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.
[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers
Hi! Ja, dat klopt! Maar ik zeg dat er geen blokkade actief staat. Automatische blokkades kan ik niet verwijderen. Dit zijn bepaalde 0900/0909 nummers welke slecht staan aangeschreven. Denk hierbij aan fraude/oplichting/dure diensten. Hierom vraag ik welk nummer je probeert te bereiken zodat ik kan bekijken of het hieronder valt.
Ik kan geen servicenummers bellen. Graag deblokkeren
Hi I have a problem to connect to the number 0906 please help me
Hé Romy,
Dankje!
Leuk snoetje heb je op je foto trouwens.
Ok, bedankt.
Zou de blokkade voor het bellen naar een 0900 nummer bij mij verwijderd kunnen worden?
Alvast bedankt.
Met vriendelijk groet,
Yannick
thanks!!!
Kan iemand mij helpen? 🙂
ik krijg ook een melding dat het niet toegestaan is om te bellen naar een 0900-nummmers
Kan dit verholpen worden?
Ik kan momenteel ook geen service nummers bellen en zou de blokkade er graag van af hebben.
Groeten,
Tjerry
Goedemorgen Wilco! Ik heb je berichtje die je privé had gestuurd ontvangen. Ik help je graag verder
Goede morgen, ik zou graag de blokkade eraf laten halen van het bellen naar servicenummers omdat dit ivm bellen naar huisartsenpost of sommige klantenservicenummers onmogelijk maakt.
Goedemorgen
Goedemiddag Angela! Via de community kan ik je niet zo snel helpen. Wil je snel geholpen worden? Dan adviseer ik je om contact op te nemen via chat of één van onze Social Media kanalen. Kijk voor contactmogelijkheden op www.ben.nl/service/contact
Help
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.