Beantwoord

Blokkade op betaalde SMS diensten

  • 16 March 2019
  • 13 reacties
  • 1327 keer bekeken

Hallo,
Ik ben er zojuist achter gekomen dat mijn nummer geblokkeerd is voor betaalde SMS diensten. Waarom is mij niet duidelijk, ik heb daar nooit om gevraagd. Graag zou ik van deze blokkade af willen...
icon

Beste antwoord door Merve 18 March 2019, 09:49

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Josettenanninga,

Super onhandig dat je bent geblokkeerd voor betaalde sms diensten. Ik kan helaas niet controleren waardoor er een blokkade op zit. Wel heb ik de blokkade voor je verwijderd zodat je er gebruik van kunt maken. Je zou zelf alleen nog je mobiele telefoon moeten herstarten. Ik wens je een mooie dag!
Hi! Ik heb al contact met de chat gehad maar die konden me niet echt verder helpen. Ik wilde een 0900 en 0906 nummer bellen maar dit werkte niet. Het was “niet toegestaan” en zelfs toen ik mijn sim in een andere telefoon had gedaan, lukte dit niet. Smsdienst werkte ook niet. Please help! 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Kun je over een kwartier jouw toestel opnieuw opstarten? Laat me even weten of dit heeft gewerkt!
Hi! Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Kun je over een kwartier jouw toestel opnieuw opstarten? Laat me even weten of dit heeft gewerkt!

wat fijn om zo snel geholpen te worden! 😃 dankjewel Romy.
Het werkt niet 😞 ik krijg nog steeds dezelfde stem te horen. Ik baal best wel want ik gebruik pay via phone nog weleens!
Hi! Ik heb voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Kun je over een kwartier jouw toestel opnieuw opstarten? Laat me even weten of dit heeft gewerkt!


Is er trouwens ook een grote reset? lol het werkt bij geen enkel nummer waar je giftcards mee aanschaft 😮
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw informatie. Wat is het nummer welke je probeert te bereiken?
Hi Romy, een voorbeeld van deze nummers zijn :
0906-1502 en 0906-729 0027

Bedankt voor je hulp!
Reputatie 5
Badge +6
Hoi,

Ik zie dat het hier gaat om een alternatieve betaalmethode. Dit soort diensten zijn vaak geblokkeerd omdat wij dit niet ondersteunen. Ik raad je aan om te kiezen voor een andere betaalmethode. Dit is namelijk geen blokkade die wij kunnen verwijderen. Ik hoop dat je hiermee verder kunt! Mocht je verder nog vragen hebben sta ik altijd voor je klaar.
Hoi,

Ik zie dat het hier gaat om een alternatieve betaalmethode. Dit soort diensten zijn vaak geblokkeerd omdat wij dit niet ondersteunen. Ik raad je aan om te kiezen voor een andere betaalmethode. Dit is namelijk geen blokkade die wij kunnen verwijderen. Ik hoop dat je hiermee verder kunt! Mocht je verder nog vragen hebben sta ik altijd voor je klaar.



Aaaaah dat is het!!’ Maakt sense! Bedankt voor het laten weten Merve. Wens ik jou een fijne avond 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan namens mijn collega Merve! We wensen jou een goed weekend toe!! 🙂
Graag gedaan namens mijn collega Merve! We wensen jou een goed weekend toe!! :)

jullie ook! 🙂

Kunt u de blokkade voor sms dienst 3010 opheffen.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Jan! Ik help je graag verder. Zou je in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Reageer