[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers

  • 12 October 2018
  • 94 reacties
  • 5899 keer bekeken
[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers

Toon eerste bericht

94 reacties

Reputatie 2
Protip: Via je telefoon kun je ook kijken of er bepaalde blokkades zijn via wat men noemt "netwerkcodes". Met deze codes kun je verschillende dingen doen zoals doorschakelen, blokkeren van verschillende typen inkomende en uitgaande oproepen, doorschakelingen instellen en nog meer. Dit is uiteindelijk meer een handige optie voor de kenners dan voor iedereen omdat je ook wanneer je er op ondoordachte wijze gebruik van maakt, bijvoorbeeld alle inkomende oproepen kan blokkeren.

De code die ik zelf heb kunnen vinden online, om de status van blokkeringen van uitgaande oproepen via het netwerk op te vragen is *#33# . Deze code bel je dan en dan krijg je direct via je telefoon een netwerkbericht me basale informatie.

Nogmaals; ga hier niet meer experimenteren dit kan voor problemen zorgen!
Ik wil ook graag 0900 nummers kunnen bellen maar helaas ook ik ben geblokkeerd BEN.
ik kan niet naar 0900 nummers bellen

Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartsenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.

Hallo, zou graag naar 0900 nummers willen bellen ! Dit heb je nodig om sommige bedrijven te kunnen bereiken !

 

Goedemorgen,
Zou de blokkade voor het bellen naar een 0900 nummer bij mij ook verwijderd kunnen worden?
Met vriendelijke groet Claudia
Hallo goedemiddag, bij mij staan 0900 nummers ook geblokkeerd, dit zou ik graag gewijzigd zien.
Bij voorbaat dank!
Goedemorgen Ben! Ook ik zou graag willen dat de blokkade voor 0900 nummers verwijderd wordt. Bedankt!
Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Eduard123! Leuk dat je er bent. Begrijpelijk dat je hierdoor graag 0900 nummers gedeblokkeerd wilt hebben. Kun je mij in een privébericht je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen?

goedemorgen!
ook ik wil graag dat de blokkade van 0900 nrs opgeheven wordt. Alvast bedankt!
Goedemorgen,

Hoe kan ik mijn 0900 nummers activeren en ik kan ook niet naar het buitenland bellen.
Krijg alleen te horen dat dat niet mogelijk is
Groeten,
André

Goedenavond.  Ik kan geen 0900 nummers bellen.

Kunt u dat voor mij deblokkeren 

Alvast bedankt 

Martin

Goedemiddag,
ik krijg ook een melding dat het niet toegestaan is om te bellen naar een 0900-nummer.
Kan dit verholpen worden?
Dankjewel!
Goeiemiddag ,

ik krijg te horen dat het niet
mogelijk is om te bellen naar 0900 nummers
hoe komt dat

Mvg
Teuna
Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gezocht via social media. Mocht je nog vragen hebben, sta ik voor je klaar!

Hi Romy

ik heb nog steeds het zelfde situatie , ik kan nog steeds niet bellen naar servicenummers en etc. Kun je mij daar snel mee bij helpen , want ik werk als vrijwilliger en moet vaak bellen naar de belastingdienst. Ik heb 2 sim only bij jullie kun je ze allebei opheffen aub met de nummers 06xxxxxx64 en 06xxxxxx54.

Mvg

Teuna

Hoi Romy. Klopt.

Maar het probleem us nog steeds niet opgelost.

Ik kan nog steeds geen 0906 of 0909 nummers bellen. Kunt u mij daarbij helpen.

Met vriendelijke groet 

Martin.

Ik heb u ook al eennpeive bericht gestuurd.

Maar daar heeft u niet op gereageerd

hey jill

het bellen naar 0900 nummers werkt nog steeds niet kun je me aub snel helpen .

mvg

teuna
En naar welke 0900 nummers kan ik bellen ??
Ik heb eveneens een blokkade op servicenummers welke ik graag verwijderd zie.
Kan dit zal geregeld worden?
Reputatie 5
Badge +9

Hi Martin. Bedankt voor de terugkoppeling. Ik zie geen blokkade staan op 0900 of 0906 nummers. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart? Zo ja, welke 0900 nummers probeer je te bereiken? (misschien zit er een automatische blokkade op vanuit Ben) Privé berichten zijn overigens enkel voor persoonsgegevens. Sorry voor de onduidelijkheid. 

Hi, ik zou graag willen bellen naar 0900 nummers.
zou u de blokkade voor mij weg willen halen?

mvgr Danny
Ga ik doen!
Graag wil ik ook naar 0900nummers kunnen bellen. Aangezien de politie dat ook heeft, wil ik wil altijd iemand kunnen bereiken.
Hi! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft!

Dankjewel, heb het net even geprobeerd en kan de huisartsenpost bellen in ieder geval 🙂

Bedankt voor je reactie.

Maar u bent toch van ben?

Dus kunt u toch de automatische blokkade er af halen?

Dit gaat nu al 6 dagen zo. Of ik nu bel.

Via Facebook of privé.

Ze zeggen elke keer hetzelfde.

Maar er veranderd niks

Reageer