Beantwoord

Geen internet en mobiel netwerk in Frankrijk.

  • 20 September 2018
  • 8 reacties
  • 1883 keer bekeken

Ben sinds vannacht in Frankrijk en kan niet mobiel bellen en op internet. Wat kan ik doen.
Telefoon staat goed ingesteld. Dit jaar in Duitsland en Oostenrijk geweest en heb daar geen last gehad.
icon

Beste antwoord door Wietske 20 September 2018, 10:56

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Wat onhandig dat het netwerk niet werkt in Frankrijk! Ik help je graag verder. Ik heb een controle gedaan op het netwerk en zie dat alle instellingen hier goed staan. Zou je jouw toestel eens willen herstarten zodat er een verse netwerkverbinding tot stand komt? Mocht dit niet werken dan zou ik je toch willen vragen om te controleren of jouw roaming ingeschakeld staat. Mocht dit het geval zijn dan raad ik je aan om handmatig een ander netwerk te selecteren. Houd je ons op de hoogte?
Hallo, ik ben in Frankrijk en geen netwerk helaas. Al wel opnieuw opgestart en roaming staat aan, maar geen resultaat. Handmatig netwerk zoeken maar vind geen netwerk. Vreemd. Abbonement is net nieuw. Kan iemand een check doen op settings? Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Martijnkoop1978, ik zag dat er een instelling niet goed stond op de simkaart. Ik heb deze nu goed gezet. Als je jouw telefoon opnieuw opstart dan moet het werken.
Hi Ben, ik heb helaas ook hetzelfde gehad in Frankrijk maar nu mijn vraag even verplaatst naar een iets recentere conversatie die ik zag.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Janneke! Misschien kun je onze stappen uit het topic geen internet in het buitenland eens volgen. Laat me weten hoe dit heeft uitgepakt!
Hoi, ik heb al alle standaard stappen al gedaan. Data roaming aan, maar kan niet bellen, smsen internetten en er is geen netwerk om uit te kiezen. Graag zsm blokkade opheffen ajb, heb morgenvroeg internet nodig op buitenlands vliegveld!! Groetjes, Janneke
Reputatie 5
Badge +9
Hi janneke. In het weekend werken de moderators jammer genoeg niet op de community. Ik wil wel graag met je meekijken. Mag ik hiervoor jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum? Je kunt deze versturen in een privé bericht.
Hoi Romy, ik heb een privébericht gestuurd.
Groetjes, Janneke

Reageer