Beste antwoord door Wietske
Bekijk origineelIk kan niet naar het buitenland bellen
Voor spoed kun je het beste even telefonisch contact zoeken. Hier zie je alle mogelijkheden. Ik had je graag direct verder willen helpen, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben omgeving. Ik heb dan ook geen gegevens van je. Mocht je alsnog via de community jouw probleem laten verhelpen, stuur dan even een privé bericht met jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum!
Hoi, Ik krijg de melding "dit gesprek is niet toegestaan" wanneer ik naar de USA probeer te bellen. Ik heb echter een groot interview dus ik moet daar wel naartoe kunnen bellen. Er zit enige spoed achter. Kun je alsjeblieft de blokkade verwijderen?
Hoi
Hier hetzelfde probleem. Zojuist een bericht gestuurd.
Ik vind het enigszins bijzonder dat deze blokkade standaard actief is 'omdat je een toeslag betaalt voor het bellen naar het buitenland vanuit Nederland.'Dat lijkt me zowel vanuit service- als commercieel oogpunt niet heel logisch 🙂.
Hoor in ieder geval graag je reactie en hopelijk raken jullie niet overbelast met de verzoeken voor het opheffen van deze blokkades.
Met vriendelijke groet
Hi Koen! Ik heb ook de blokkade voor jou verwijderd. Vergeet niet je toestel opnieuw op te starten ☺️
Ik vind het enigszins bijzonder dat deze blokkade standaard actief is 'omdat je een toeslag betaalt voor het bellen naar het buitenland vanuit Nederland.'Dat lijkt me zowel vanuit service- als commercieel oogpunt niet heel logisch 🙂.
Hoor in ieder geval graag je reactie en hopelijk raken jullie niet overbelast met de verzoeken voor het opheffen van deze blokkades.
Met vriendelijke groet
Wat jammer om te lezen dat het met jouw abonnement niet helemaal soepel verloopt! De blokkade op buitenland bellen is standaard actief omdat je namelijk een toeslag betaalt voor het bellen naar het buitenland vanuit Nederland. Ik kan de blokkade echter op jouw verzoek wel gelijk verwijderen en dat heb ik dan ook bij deze gedaan. Zou je alleen nog jouw toestel willen herstarten? Dan wordt de wijziging namelijk ook overgebracht op jouw simkaart.
Hier kan je de blokkade plaatsen of verwijderen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.