Geen internet in buitenland met mijn Sony

  • 23 July 2017
  • 40 reacties
  • 3387 keer bekeken


Toon eerste bericht

40 reacties

Hallo Rox,

Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn Xperia Z2 dat de link en het bericht naar 1300 niet werken.
Ik zal mijn prive gegevens naar je sturen.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn sony z3 compact.

Hoe kan ik mijn gegevens pm'en?
Dag,

hier hetzelfde probleem met een Sony M4 aqua. Geen mobiel internet in Frankrijk.
Heb INTERET naar 1300 gezonden, maar geen bericht terug gekregen. en nu??
Heb mijn telefoon opnieuw gestart, maar krijg vrijwel direct een melding "gegevensroaming, geen verbinding Dataroaming uit". zodra ik INTERNET verstuur naar 1300, krijg in melding "de serviceprovider wordt niet herkend"(Orange F). F. Bourgues en F SFR ook geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat.
Beste rox,

Ik heb ook problemen met mijn mobiel internet in het buitenland op mijn sony z3 compact.
Ook ik ervaar dezelfde problemen met een Sony Z2. Graag advies.
Beste Rox,

Zou je ook mijn simkaart kunnen resetten?
Ik heb hetzelfde probleem, geen internet in duitsland op mijm sony xperia m4 aqua
Ik heb dit probleem ook al vanaf 22 juli, dagje Duitsland werkt niet.
Gebeld omdat we op vakantie gingen 29 juli naar Frankrijk, het zou allemaal moeten werken.
Niet dus. ook continu die melding van automatisch instellen internet.

afgelopen weekend in Duitsland weer precies hetzelfde. Ben ik wil een oplossing, Desnoods koop ik mijn, helaas 2 jarig, abonnement af. Kan ik overstappen naar een fatsoenlijke degelijke provider. Ben zo klaar met Ben!!:@:@:@:@:@:@
Hi Rox,

Zou je mijn netwerk instellingen ook kunnen resetten? Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn Sony Z3 compact.

Alvast bedankt!
Hai,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony xperia z3. Zou je mijn instellingen ook kunnen resetten?

Groetjes,
Mina
Goede morgen,

Ik heb het zelfde probleem met mijn sony xperia en mijn vrouw ook begin van de vakantie had ik wel internet maar viel steeds weg en nu zegthij steeds problemen met inloggen netwwerk

Hopelijk op een spoedig antwoord,

Mvg
Chris
Hallo
Ik kan ook niet internetten in het buitenland. Krijg ook dezelfde tekst en ook een sms gestuurd en net als de rest ook geen reactie
Ha Rox, Ik heb inmiddels hetzelfde probleem,
Ik krijg de melding dat ik internet opnieuw moet instellen, en heb het volgens de ben instellingen online gedaan maar het werkt niet, en via 1300 krijg ik niks terug.
Zou je kunnen kijken of je het internet kunt resetten of anders kunt helpen?
Dankjewel!

Jeroen
Hallo Angelique. ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony Xperia Z3. Zou u ook bij mij de mijn sim kunnen resetten? Bij voorbaat dank.

Reageer