Skip to main content
Ik kan niet op internet

Krijg steeds de melding dat ik moet inloggen op netwerk en dan met deze tekst

Je hebt momenteel in jouw toestel nog de instellingen voor internettoegang via een buitenlandse aanbieder aanstaan.



Om dit aan te passen kun je met jouw toestel via Wi-Fi of met een PC/laptop op http://www.ben.nl/help de instructies vinden om dit correct in te stellen. Selecteer jouw type toestel en vervolgens ‘internet, automatisch instellen’ en volg de instructies. Als deze optie voor jouw toestel niet beschikbaar is, selecteer dan ‘handmatig instellen’ en volg de instructies.



Ben je niet in de gelegenheid om de instellingen via Wi-Fi of via een PC/laptop op te vragen, sms dan de tekst INTERNET naar 1300. In het geval dat dit niet werkt op jouw toestel, dan kun je de instellingen handmatig invoeren. Raadpleeg de handleiding van jouw toestel voor instructies. Ik heb de sms gestuurd zonder succes.
Hai,



Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony xperia z3. Zou je mijn instellingen ook kunnen resetten?



Groetjes,

Mina




Hoi Mina, ik zou zeker na kunnen kijken of jouw simkaart een reset nodig heeft. Om dit te kunnen wil ik je vragen om een bericht te sturen naar dit account met daarin jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum.




Bedankt voor de gegevens, Mina. Op het eerste oog kom ik geen gekke dingen tegen waardoor jij deze problemen hebt. De simkaart heb ik toch voor de zekerheid gereset. Wil jij je toestel herstarten?
Goede morgen,



Ik heb het zelfde probleem met mijn sony xperia en mijn vrouw ook begin van de vakantie had ik wel internet maar viel steeds weg en nu zegthij steeds problemen met inloggen netwwerk



Hopelijk op een spoedig antwoord,



Mvg

Chris




Hoi Chris, erg vreemd. Bij ons zie ik (gelukkig) geen enkele reden terug hoe het komt dat je niet zou kunnen internetten. In welk land ben je precies?
Hoi Madelon! Balen dat je niet kunt internetten in het buitenland. Ik heb zojuist je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.



Natasha, ik heb jou in een ander topic al beantwoord.


Welk topic is dat dan? Ik heb in totaal op drie topics gereageerd: mijn eigen (daar heb ik geen reactie op gekregen, dit topic en onderstaand topic, maar als ik naar die link ga krijg ik de melding dat ik geen toegang heb Tot die pagina. Als je mij op dat topic hebt beantwoord, kan ik dat dus niet lezen.

https://forum.ben.nl/internet-en-bereik-14/geen-mobiel-internet-in-eu-5282




Dat is precies de reden waarom we in de huisregels vragen om de communicatie tot 1 topic te beperken.



Ik heb hetzelfde probleem als Madelon. ik heb een Sony Xperia Z3 compact. Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Ik heb een sony xperia z1



Ik zoek voor jullie beide graag uit waarom ook jullie dit probleem ervaren. Hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer?
Beste Rox,



Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn Xperia Z3 compact. Precies dezelfde tekst. Heb ook dan geprobeerd INTERNET naar 1300 te sms'en, maar dan krijg ik niks terug (mogelijk omdat ik in het buitenland ben?)



Ik hoop dat dit topic nog 'openstaat'en ik nog hiermee aan kan komen. Ik heb namelijk een privébericht gestuurd naar het hierboven genoemde account met de gevraagde gegevens en een samenvatting van het probleem, maar daar kreeg ik reactie dat ik eerst in een topic moesten posten.




Balen dat ook jij dit probleem ervaart, piggistroika. Ik heb meteen een melding doorgezet dat het smsen naar 1300 niet werkt. 2x is geen toeval natuurlijk! Ik heb aan deze kant je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon helemaal uit en weer aanzet kan je simkaart dit verwerken.
Beste rox



Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn sony m4 aqua. Ik heb het ook al handmatig geprobeerd met de info van de link om me aan te melden bij het netwerk maar dit werkte ook niet. Als je mij hier ook bij kan helpen zou ik dat waarderen.

Ik heb mijn prive gegevens al naar je gestuurd.




Hoi Luri, de instellingen van de simkaart staan allemaal goed! Wil jij je simkaart in een ander toestel uitproberen om te zien of de problemen dan ook aanwezig zijn en een andere simkaart in jouw toestel?
Dag,



hier hetzelfde probleem met een Sony M4 aqua. Geen mobiel internet in Frankrijk.

Heb INTERET naar 1300 gezonden, maar geen bericht terug gekregen. en nu??
Ik heb hetzelfde probleem met mijn sony z3 compact.



Hoe kan ik mijn gegevens pm'en?




Ik hen voor jullie beide de netwerk instellingen gereset. Als jullie je telefoon even helemaal uit en weer aan willen zetten kan de simkaart dit verwerken.
Beste rox,



Ik heb ook problemen met mijn mobiel internet in het buitenland op mijn sony z3 compact.




Jeetje zeg, het is was met die Sony's! Ook voor jou heb ik een reset gedaan op je simkaart. Als je even je telefoon uit en aan zet kan dit verwerkt worden door je simkaart.
Hi Rox,



Zou je mijn netwerk instellingen ook kunnen resetten? Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn Sony Z3 compact.



Alvast bedankt!




Natuurlijk kan ik dat Ratna.rosalie! Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart het verwerken!
Hallo

Ik kan ook niet internetten in het buitenland. Krijg ook dezelfde tekst en ook een sms gestuurd en net als de rest ook geen reactie




Hé gatsie Heidy! Wat onhandig! Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb jouw netwerk instellingen gereset, als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.
Ha Rox, Ik heb inmiddels hetzelfde probleem,

Ik krijg de melding dat ik internet opnieuw moet instellen, en heb het volgens de ben instellingen online gedaan maar het werkt niet, en via 1300 krijg ik niks terug.

Zou je kunnen kijken of je het internet kunt resetten of anders kunt helpen?

Dankjewel!



Jeroen




Hoi Jeroen! Goed dat je aan de bel trekt! Ik ga hier graag mee aan de slag voor je, hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer? Dan duik ik het systeem in om je instellingen aan deze kant te resetten.
Yes, dankjewel voor het sturen van je gegevens Jeroen! Ik ben meteen het systeem ingedoken en aan de slag gegaan! Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart de reset verwerken.
Ik heb precies hetzelfde probleem, super vervelend.
Hoi Madelon! Balen dat je niet kunt internetten in het buitenland. Ik heb zojuist je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.



Natasha, ik heb jou in een ander topic al beantwoord.




Ik kan geen reactie vinden. Het werkte overigens vanochtend wel, nu niet meer.
Hoi Madelon! Balen dat je niet kunt internetten in het buitenland. Ik heb zojuist je netwerk instellingen een reset gegeven. Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.



Natasha, ik heb jou in een ander topic al beantwoord.


Welk topic is dat dan? Ik heb in totaal op drie topics gereageerd: mijn eigen (daar heb ik geen reactie op gekregen, dit topic en onderstaand topic, maar als ik naar die link ga krijg ik de melding dat ik geen toegang heb

Tot die pagina. Als je mij op dat topic hebt beantwoord, kan ik dat dus niet lezen.

https://forum.ben.nl/internet-en-bereik-14/geen-mobiel-internet-in-eu-5282

Reageer