Ik kan niet op internet
Krijg steeds de melding dat ik moet inloggen op netwerk en dan met deze tekst
Je hebt momenteel in jouw toestel nog de instellingen voor internettoegang via een buitenlandse aanbieder aanstaan.
Om dit aan te passen kun je met jouw toestel via Wi-Fi of met een PC/laptop op http://www.ben.nl/help de instructies vinden om dit correct in te stellen. Selecteer jouw type toestel en vervolgens ‘internet, automatisch instellen’ en volg de instructies. Als deze optie voor jouw toestel niet beschikbaar is, selecteer dan ‘handmatig instellen’ en volg de instructies.
Ben je niet in de gelegenheid om de instellingen via Wi-Fi of via een PC/laptop op te vragen, sms dan de tekst INTERNET naar 1300. In het geval dat dit niet werkt op jouw toestel, dan kun je de instellingen handmatig invoeren. Raadpleeg de handleiding van jouw toestel voor instructies. Ik heb de sms gestuurd zonder succes.
Bladzijde 1 / 2
Beste Rox,
Zou je ook mijn simkaart kunnen resetten?
Zou je ook mijn simkaart kunnen resetten?
Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Ik heb een sony xperia z1
Beste Rox,
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn Xperia Z3 compact. Precies dezelfde tekst. Heb ook dan geprobeerd INTERNET naar 1300 te sms'en, maar dan krijg ik niks terug (mogelijk omdat ik in het buitenland ben?)
Ik hoop dat dit topic nog 'openstaat'en ik nog hiermee aan kan komen. Ik heb namelijk een privébericht gestuurd naar het hierboven genoemde account met de gevraagde gegevens en een samenvatting van het probleem, maar daar kreeg ik reactie dat ik eerst in een topic moesten posten.
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn Xperia Z3 compact. Precies dezelfde tekst. Heb ook dan geprobeerd INTERNET naar 1300 te sms'en, maar dan krijg ik niks terug (mogelijk omdat ik in het buitenland ben?)
Ik hoop dat dit topic nog 'openstaat'en ik nog hiermee aan kan komen. Ik heb namelijk een privébericht gestuurd naar het hierboven genoemde account met de gevraagde gegevens en een samenvatting van het probleem, maar daar kreeg ik reactie dat ik eerst in een topic moesten posten.
Beste rox
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn sony m4 aqua. Ik heb het ook al handmatig geprobeerd met de info van de link om me aan te melden bij het netwerk maar dit werkte ook niet. Als je mij hier ook bij kan helpen zou ik dat waarderen.
Ik heb mijn prive gegevens al naar je gestuurd.
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn sony m4 aqua. Ik heb het ook al handmatig geprobeerd met de info van de link om me aan te melden bij het netwerk maar dit werkte ook niet. Als je mij hier ook bij kan helpen zou ik dat waarderen.
Ik heb mijn prive gegevens al naar je gestuurd.
Hallo Rox,
Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn Xperia Z2 dat de link en het bericht naar 1300 niet werken.
Ik zal mijn prive gegevens naar je sturen.
Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn Xperia Z2 dat de link en het bericht naar 1300 niet werken.
Ik zal mijn prive gegevens naar je sturen.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn sony z3 compact.
Hoe kan ik mijn gegevens pm'en?
Hoe kan ik mijn gegevens pm'en?
Dag,
hier hetzelfde probleem met een Sony M4 aqua. Geen mobiel internet in Frankrijk.
Heb INTERET naar 1300 gezonden, maar geen bericht terug gekregen. en nu??
hier hetzelfde probleem met een Sony M4 aqua. Geen mobiel internet in Frankrijk.
Heb INTERET naar 1300 gezonden, maar geen bericht terug gekregen. en nu??
Heb mijn telefoon opnieuw gestart, maar krijg vrijwel direct een melding "gegevensroaming, geen verbinding Dataroaming uit". zodra ik INTERNET verstuur naar 1300, krijg in melding "de serviceprovider wordt niet herkend"(Orange F). F. Bourgues en F SFR ook geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat.
Beste rox,
Ik heb ook problemen met mijn mobiel internet in het buitenland op mijn sony z3 compact.
Ik heb ook problemen met mijn mobiel internet in het buitenland op mijn sony z3 compact.
Ook ik ervaar dezelfde problemen met een Sony Z2. Graag advies.
Ik heb hetzelfde probleem als Madelon. ik heb een Sony Xperia Z3 compact.
Ik heb hetzelfde probleem, geen internet in duitsland op mijm sony xperia m4 aqua
Ik heb dit probleem ook al vanaf 22 juli, dagje Duitsland werkt niet.
Gebeld omdat we op vakantie gingen 29 juli naar Frankrijk, het zou allemaal moeten werken.
Niet dus. ook continu die melding van automatisch instellen internet.
afgelopen weekend in Duitsland weer precies hetzelfde. Ben ik wil een oplossing, Desnoods koop ik mijn, helaas 2 jarig, abonnement af. Kan ik overstappen naar een fatsoenlijke degelijke provider. Ben zo klaar met Ben!!:@:@:@:@:@:@
Gebeld omdat we op vakantie gingen 29 juli naar Frankrijk, het zou allemaal moeten werken.
Niet dus. ook continu die melding van automatisch instellen internet.
afgelopen weekend in Duitsland weer precies hetzelfde. Ben ik wil een oplossing, Desnoods koop ik mijn, helaas 2 jarig, abonnement af. Kan ik overstappen naar een fatsoenlijke degelijke provider. Ben zo klaar met Ben!!:@:@:@:@:@:@
Hi Rox,
Zou je mijn netwerk instellingen ook kunnen resetten? Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn Sony Z3 compact.
Alvast bedankt!
Zou je mijn netwerk instellingen ook kunnen resetten? Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn Sony Z3 compact.
Alvast bedankt!
Hai,
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony xperia z3. Zou je mijn instellingen ook kunnen resetten?
Groetjes,
Mina
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony xperia z3. Zou je mijn instellingen ook kunnen resetten?
Groetjes,
Mina
Goede morgen,
Ik heb het zelfde probleem met mijn sony xperia en mijn vrouw ook begin van de vakantie had ik wel internet maar viel steeds weg en nu zegthij steeds problemen met inloggen netwwerk
Hopelijk op een spoedig antwoord,
Mvg
Chris
Ik heb het zelfde probleem met mijn sony xperia en mijn vrouw ook begin van de vakantie had ik wel internet maar viel steeds weg en nu zegthij steeds problemen met inloggen netwwerk
Hopelijk op een spoedig antwoord,
Mvg
Chris
Hallo
Ik kan ook niet internetten in het buitenland. Krijg ook dezelfde tekst en ook een sms gestuurd en net als de rest ook geen reactie
Ik kan ook niet internetten in het buitenland. Krijg ook dezelfde tekst en ook een sms gestuurd en net als de rest ook geen reactie
Ha Rox, Ik heb inmiddels hetzelfde probleem,
Ik krijg de melding dat ik internet opnieuw moet instellen, en heb het volgens de ben instellingen online gedaan maar het werkt niet, en via 1300 krijg ik niks terug.
Zou je kunnen kijken of je het internet kunt resetten of anders kunt helpen?
Dankjewel!
Jeroen
Ik krijg de melding dat ik internet opnieuw moet instellen, en heb het volgens de ben instellingen online gedaan maar het werkt niet, en via 1300 krijg ik niks terug.
Zou je kunnen kijken of je het internet kunt resetten of anders kunt helpen?
Dankjewel!
Jeroen
Hallo Angelique. ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony Xperia Z3. Zou u ook bij mij de mijn sim kunnen resetten? Bij voorbaat dank.
Hi @heijdenagro ! Ik heb jouw simkaart gereset. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!
Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn Xperia Z2 dat de link en het bericht naar 1300 niet werken.
Ik zal mijn prive gegevens naar je sturen.
Hoi Bas! Ik heb je netwerk instellingen voor gebruik van data in het buitenland een reset gegeven. Wil jij je telefoon even helemaal uit en weer aanzetten? Dan kan je simkaart dit verwerken.
Voor beide mobiele nummers staan de instellingen op de Ben simkaart juist om verbinding te kunnen maken met een netwerk in het buitenland. Als dit op geen enkele manier lukt, neem dan dit topic door.
Zou je ook mijn simkaart kunnen resetten?
Ook bij jou blijken de instellingen juist te staan. Op jouw verzoek heb ik de simkaart gereset. Wil je het opnieuw proberen?
Hallo Duco, kan je meer informatie geven? Lukt het alleen niet om te internetten, of ook bellen/sms'en en of verbinden met een provider lukt wel/niet? De instellingen staan namelijk juist om verbinding te kunnen maken met een provider.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony xperia z3. Zou je mijn instellingen ook kunnen resetten?
Groetjes,
Mina
Hoi Mina, ik zou zeker na kunnen kijken of jouw simkaart een reset nodig heeft. Om dit te kunnen wil ik je vragen om een bericht te sturen naar dit account met daarin jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.