Geen internet in buitenland met mijn Sony

  • 23 July 2017
  • 40 reacties
  • 3387 keer bekeken

Ik kan niet op internet
Krijg steeds de melding dat ik moet inloggen op netwerk en dan met deze tekst
Je hebt momenteel in jouw toestel nog de instellingen voor internettoegang via een buitenlandse aanbieder aanstaan.

Om dit aan te passen kun je met jouw toestel via Wi-Fi of met een PC/laptop op http://www.ben.nl/help de instructies vinden om dit correct in te stellen. Selecteer jouw type toestel en vervolgens ‘internet, automatisch instellen’ en volg de instructies. Als deze optie voor jouw toestel niet beschikbaar is, selecteer dan ‘handmatig instellen’ en volg de instructies.

Ben je niet in de gelegenheid om de instellingen via Wi-Fi of via een PC/laptop op te vragen, sms dan de tekst INTERNET naar 1300. In het geval dat dit niet werkt op jouw toestel, dan kun je de instellingen handmatig invoeren. Raadpleeg de handleiding van jouw toestel voor instructies. Ik heb de sms gestuurd zonder succes.

40 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Ik heb hetzelfde probleem, geen internet in duitsland op mijm sony xperia m4 aqua

Hallo Duco, kan je meer informatie geven? Lukt het alleen niet om te internetten, of ook bellen/sms'en en of verbinden met een provider lukt wel/niet? De instellingen staan namelijk juist om verbinding te kunnen maken met een provider.
Hi Rox,

Zou je mijn netwerk instellingen ook kunnen resetten? Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn Sony Z3 compact.

Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +7
Hi Rox,

Zou je mijn netwerk instellingen ook kunnen resetten? Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn Sony Z3 compact.

Alvast bedankt!


Natuurlijk kan ik dat Ratna.rosalie! Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart het verwerken!
Hai,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony xperia z3. Zou je mijn instellingen ook kunnen resetten?

Groetjes,
Mina
Reputatie 6
Badge +8
Hai,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony xperia z3. Zou je mijn instellingen ook kunnen resetten?

Groetjes,
Mina


Hoi Mina, ik zou zeker na kunnen kijken of jouw simkaart een reset nodig heeft. Om dit te kunnen wil ik je vragen om een bericht te sturen naar dit account met daarin jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum.
Reputatie 6
Badge +8
Hai,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony xperia z3. Zou je mijn instellingen ook kunnen resetten?

Groetjes,
Mina


Hoi Mina, ik zou zeker na kunnen kijken of jouw simkaart een reset nodig heeft. Om dit te kunnen wil ik je vragen om een bericht te sturen naar dit account met daarin jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum.


Bedankt voor de gegevens, Mina. Op het eerste oog kom ik geen gekke dingen tegen waardoor jij deze problemen hebt. De simkaart heb ik toch voor de zekerheid gereset. Wil jij je toestel herstarten?
Goede morgen,

Ik heb het zelfde probleem met mijn sony xperia en mijn vrouw ook begin van de vakantie had ik wel internet maar viel steeds weg en nu zegthij steeds problemen met inloggen netwwerk

Hopelijk op een spoedig antwoord,

Mvg
Chris
Reputatie 6
Badge +8
Goede morgen,

Ik heb het zelfde probleem met mijn sony xperia en mijn vrouw ook begin van de vakantie had ik wel internet maar viel steeds weg en nu zegthij steeds problemen met inloggen netwwerk

Hopelijk op een spoedig antwoord,

Mvg
Chris


Hoi Chris, erg vreemd. Bij ons zie ik (gelukkig) geen enkele reden terug hoe het komt dat je niet zou kunnen internetten. In welk land ben je precies?
Hallo
Ik kan ook niet internetten in het buitenland. Krijg ook dezelfde tekst en ook een sms gestuurd en net als de rest ook geen reactie
Reputatie 7
Badge +7
Hallo
Ik kan ook niet internetten in het buitenland. Krijg ook dezelfde tekst en ook een sms gestuurd en net als de rest ook geen reactie


Hé gatsie Heidy! Wat onhandig! Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb jouw netwerk instellingen gereset, als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart dit verwerken.
Ha Rox, Ik heb inmiddels hetzelfde probleem,
Ik krijg de melding dat ik internet opnieuw moet instellen, en heb het volgens de ben instellingen online gedaan maar het werkt niet, en via 1300 krijg ik niks terug.
Zou je kunnen kijken of je het internet kunt resetten of anders kunt helpen?
Dankjewel!

Jeroen
Reputatie 7
Badge +7
Ha Rox, Ik heb inmiddels hetzelfde probleem,
Ik krijg de melding dat ik internet opnieuw moet instellen, en heb het volgens de ben instellingen online gedaan maar het werkt niet, en via 1300 krijg ik niks terug.
Zou je kunnen kijken of je het internet kunt resetten of anders kunt helpen?
Dankjewel!

Jeroen


Hoi Jeroen! Goed dat je aan de bel trekt! Ik ga hier graag mee aan de slag voor je, hier heb ik wel wat gegevens voor nodig. Kun jij naar dit account een privébericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum en postcode + huisnummer? Dan duik ik het systeem in om je instellingen aan deze kant te resetten.
Reputatie 7
Badge +7
Yes, dankjewel voor het sturen van je gegevens Jeroen! Ik ben meteen het systeem ingedoken en aan de slag gegaan! Als jij je telefoon even helemaal uit en weer aan wil zetten kan je simkaart de reset verwerken.
Hallo Angelique. ik heb hetzelfde probleem met mijn Sony Xperia Z3. Zou u ook bij mij de mijn sim kunnen resetten? Bij voorbaat dank.
Reputatie 5
Badge +9
Hi @heijdenagro! Ik heb jouw simkaart gereset. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten of dit heeft mogen werken!

Reageer