Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 14 February 2019
  • 9 reacties
  • 459 keer bekeken

Hallo,
Afgelopen weekend ben ik in het buitenland geweest sinds ik terug ben heb ik geen bereik meer. Zowel bij mijn telefoon als internet bereik staat: alleen noodoproepen.
Mijn simkaart wordt wel herkent, heb mijn telefoon al uitgezet, vliegtuigstand geprobeerd en gewoon afgewacht. Inmiddels 3 dagen later heb ik nog geen bereik. Is er nog iets wat jullie voor mij kunnen doen?

Groetjes Sofie
icon

Beste antwoord door Romy 20 February 2019, 16:33

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Sofie. Wat onhandig dat je geen internet lijkt te hebben. Heb je jouw netwerk instellingen al eens handmatig ingesteld?
Hallo Romy,

Voor zover ik weet heb ik alles al gecontroleerd.
Echter is het niet alleen mijn internet dat niet werkt, maar ook mijn gehele bereik werkt niet.
Dus ik kan sinds dinsdag al niet meer bellen & internetten.
Heb je misschien nog een andere tip?

Met vriendelijke groeten Sofie
Reputatie 5
Badge +9
Kun je jouw simkaart eens in een ander toestel uitproberen. Hiermee kun je zien of het aan jouw toestel of simkaart ligt. Ik hoor het graag van je!
Beste Romy,

Ik heb dit geprobeerd en ook op de andere telefoon werkt mijn simkaart niet.
Het lijkt er dus op dat deze kapot is gegaan bij toeval dat ik naar NL terugkwam.
Is er iets wat ik hieraan kan doen, of zal ik een nieuwe simkaart moeten bestellen?
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor de informatie! Ik heb je simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is.
Beste Romy,

Ik zag uw reactie nu pas... Helaas heeft de reset niet geholpen.
Is er nog iets anders wat ik kan proberen? Of moet ik een back-up maken en een nieuwe simkaart bestellen?

Met vriendelijke groeten Sofie
Reputatie 5
Badge +9
Hi Sofie. Ik ben bang dat jouw simkaart te maken heeft gehad met dit probleem. Ik heb je kosteloos een simkaart toegezonden. Je krijgt deze hopelijk vrijdag nog binnen!
Hallo Romy,
Het lijkt inderdaad dit probleem te zijn.
Zag het mailtje dat een simkaart is bestelt al staan, fijn dat dit zo kan.
Dankjewel voor het oplossen!
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer