Skip to main content
Beantwoord

Simkaart werkt niet

  • 14 februari 2019
  • 9 reacties
  • 460 keer bekeken

Hallo,
Afgelopen weekend ben ik in het buitenland geweest sinds ik terug ben heb ik geen bereik meer. Zowel bij mijn telefoon als internet bereik staat: alleen noodoproepen.
Mijn simkaart wordt wel herkent, heb mijn telefoon al uitgezet, vliegtuigstand geprobeerd en gewoon afgewacht. Inmiddels 3 dagen later heb ik nog geen bereik. Is er nog iets wat jullie voor mij kunnen doen?

Groetjes Sofie

Beste antwoord door Romy

Hi Sofie. Ik ben bang dat jouw simkaart te maken heeft gehad met dit probleem. Ik heb je kosteloos een simkaart toegezonden. Je krijgt deze hopelijk vrijdag nog binnen!
Bekijk origineel

9 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 15 februari 2019
Hi Sofie. Wat onhandig dat je geen internet lijkt te hebben. Heb je jouw netwerk instellingen al eens handmatig ingesteld?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 16 februari 2019
Hallo Romy,

Voor zover ik weet heb ik alles al gecontroleerd.
Echter is het niet alleen mijn internet dat niet werkt, maar ook mijn gehele bereik werkt niet.
Dus ik kan sinds dinsdag al niet meer bellen & internetten.
Heb je misschien nog een andere tip?

Met vriendelijke groeten Sofie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 18 februari 2019
Kun je jouw simkaart eens in een ander toestel uitproberen. Hiermee kun je zien of het aan jouw toestel of simkaart ligt. Ik hoor het graag van je!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 18 februari 2019
Beste Romy,

Ik heb dit geprobeerd en ook op de andere telefoon werkt mijn simkaart niet.
Het lijkt er dus op dat deze kapot is gegaan bij toeval dat ik naar NL terugkwam.
Is er iets wat ik hieraan kan doen, of zal ik een nieuwe simkaart moeten bestellen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 19 februari 2019
Bedankt voor de informatie! Ik heb je simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 19 februari 2019
Beste Romy,

Ik zag uw reactie nu pas... Helaas heeft de reset niet geholpen.
Is er nog iets anders wat ik kan proberen? Of moet ik een back-up maken en een nieuwe simkaart bestellen?

Met vriendelijke groeten Sofie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2019
Hi Sofie. Ik ben bang dat jouw simkaart te maken heeft gehad met dit probleem. Ik heb je kosteloos een simkaart toegezonden. Je krijgt deze hopelijk vrijdag nog binnen!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 4 reacties
  • 21 februari 2019
Hallo Romy,
Het lijkt inderdaad dit probleem te zijn.
Zag het mailtje dat een simkaart is bestelt al staan, fijn dat dit zo kan.
Dankjewel voor het oplossen!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 22 februari 2019
Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen