Beantwoord

Gemiste oproep sms in-/uitschakelen

  • 25 October 2017
  • 23 reacties
  • 3271 keer bekeken

Zag op het forum de vraag ‘hoe zet ik de gemiste oproep sms uit?’

Maar daar kon ik niet uit opmaken hoe ik, of een ander, het vervolgens dan moet doen...
icon

Beste antwoord door Angelique 26 October 2017, 11:04

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi, leuk dat je deze vraag op het forum stelt. Wij kunnen een instelling op jouw simkaart aanpassen waardoor je wel/niet een sms ontvangt als je een gemiste oproep hebt. Op jouw verzoek kunnen wij deze instelling aanpassen. Laat je het weten als ik je daarbij kan helpen?
Als jullie dit zouden kunnen aanpassen zou dat fijn zijn
Reputatie 6
Badge +8
Bij deze! De instelling heb ik aangepast waardoor je geen sms'jes meer ontvangt met daarin de informatie dat je een gesprek hebt gemist. Herstart over een minuut of vijf je toestel zodat de wijziging van toepassing is. Wil je de instelling weer ongedaan maken? Trek dan even aan de bel! 🙂
Kunnen jullie dit voor mij ook doen? Overigens vreemd dat we dat zelf niet kunnen. Bij andere providers kan dat vaak wel. Alvast bedankt!
Reputatie 5
Badge +7
Hi Basvnvlt0, natuurlijk wil ik dat voor je doen. Als je jouw toestel herstart zul je geen smsjes meer krijgen bij het missen van een oproep.
Super! Dank je wel.
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan namens mijn collega Jill! Ik wens je een fijne dag toe.
Graag ook voor mij uitzetten!
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb hem voor je aangepast. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat me even weten of het heeft gewerkt. 🙂
Kun je dit ook bij mij aanpassen aub?
Vriendelijk dank!
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten.

Kan dit bij mij ook aangepast worden? Bedankt!

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik maak dit graag in orde voor je. Kun je me de laatste twee cijfers geven van het nummer waar het om gaat?

Bedankt! Dat is 92

Reputatie 5
Badge +9

Ik heb het voor je aangepast! Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Zou je het voor mij ook willen uitzetten? Alvast bedankt

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Gaarten! Zou je mij een privébericht met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen? Dan maak ik het ook voor jou in orde.

@Merve 

zou je dit bij mij ook uit willen zetten?

ik stuur mijn gegevens even via pb.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Nielsch! Ik zie nog geen privé gegevens terug. Heb je de link gebruikt die mijn collega heeft doorgegeven? (https://community.ben.nl/members/ben-moderators-1457)

Hallo,

Zou je dit ook bij mij kunnen uitschakelen?

groetjes, Irma. 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Irma, bedankt voor je bericht. Leuk dat je ons op de community gevonden hebt! Ik zag dat deze functie bij jou al uit stond. Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten!

Zouden jullie dit ook op mijn simkaart aan willen passen?

Reputatie 5
Badge +6

Ik help je graag verder via dit topic.

Reageer