Maar daar kon ik niet uit opmaken hoe ik, of een ander, het vervolgens dan moet doen...
Vriendelijk dank!
Kan dit bij mij ook aangepast worden? Bedankt!
Hi! Ik maak dit graag in orde voor je. Kun je me de laatste twee cijfers geven van het nummer waar het om gaat?
Bedankt! Dat is 92
Ik heb het voor je aangepast! Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!
Zou je het voor mij ook willen uitzetten? Alvast bedankt
Hoi
zou je dit bij mij ook uit willen zetten?
ik stuur mijn gegevens even via pb.
Hi Nielsch! Ik zie nog geen privé gegevens terug. Heb je de link gebruikt die mijn collega heeft doorgegeven? (https://community.ben.nl/members/ben-moderators-1457)
Hallo,
Zou je dit ook bij mij kunnen uitschakelen?
groetjes, Irma.
Hi Irma, bedankt voor je bericht. Leuk dat je ons op de community gevonden hebt! Ik zag dat deze functie bij jou al uit stond. Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten!
Zouden jullie dit ook op mijn simkaart aan willen passen?
Ik help je graag verder via dit topic.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.