Beantwoord

Maritieme service

  • 19 August 2022
  • 33 reacties
  • 928 keer bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @JeroenMarch! Ontzettend balen dat je ook kosten hebt gekregen voor een maritiem zone. Ik wil je graag helpen. Zou je mij in een privébericht je naam, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Jolanda Spierings! Sorry! Ik zie dat we je reactie hebben gemist. Uiteraard help ik je ook met plezier verder. Zou je mij ook je naam, mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer in een privébericht kunnen doorgeven?

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @Papa Rob  Bedankt voor je bericht. Jeetje wat schrikken dat je opeens te maken krijgt met onverwachte extra kosten voor internetten in het buitenland. Wanneer je op zee of in de buurt van zee ( haven eilang enz) jouw telefoon nog op automatisch netwerk selectie hebt staan kan jouw telefoon zonder dat jij het doorhebt ( automatische updates bijvoorbeeld) contact maken met een netwerk op zee (satelliet). Dit is erg prijzig helaas. Om dit te voorkomen is mijn tip om handmatig via de instellingen op jouw telefoon altijd zelf een EU netwerk te selecteren, hierdoor kan jij enkel internetten vanuit jouw eigen databundel. Wanneer dit de eerste keer is wil ik graag met jou meekijken naar die extra kosten. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw achternaam, adres, geboortedatum en telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast Rob! 😊

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt voor het stuen van jouw gegevens @Papa Rob Nadat ik jouw abonnemnt erbij had gepakt zag ik dat jij al via de chat ( www.ben.nl/service/contact ) contact hebt opgenomen met mijn collega en hij heeft de vergoeding erin gezet voor je. Ik hoop dat je zo geholpen bent. 

Hallo Fatima, dank voor je reactie. Ik hoor net van mijn vrouw dat wij om 12 uur vandaag een e-mail hebben gekregen van Ben over mijn 20 euro, gericht aan Rob. Da's alvast fijn, hartelijk dank! Maar geen woord over de 60 euro van mijn dochter of de 45 euro van mijn vrouw, waarvan ik je ook de gegevens heb gestuurd. Toch zijn wij als gezin samen letterlijk en figuurlijk het schip ingegaan met de roaming kosten via Ben, en zij twee dus voor ruim 105 euro (abo van mijn dochter staat op naam van mijn vrouw). Wij delen hetzelfde e-mail en huis adres, als gezin, dus ik begrijp het even niet. Moeten zij nu apart een post plaatsen op dit forum, of chatten met Ben, of krijgen zij later nog bericht over een eventuele coulance? Ik heb jou hetzelfde verteld via dit forum, als jouw collega Kevin via de chat, al vroeg hij niet naar de gegevens van mijn dochter en vrouw... misschien ging het daar mis? Laat even weten svp hoe wij met Ben moeten communiceren over die resterende 105 euro, of dat jij dit oppakt.

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Papa Rob, uiteraard doen we dit ook voor de rest van de familie.

De eenmalige compensatie is heb ik ook voor hen aangevraagd. Aangezien het abonnement op een andere naam en gegevens staat ontangen jullie hiervoor binnen 5 werkdagen nog een aparte e-mail over met een update. 

Laat je het even weten als jullie deze mail ontvangen hebben? 

"Top!" zei mijn vrouw na het horen van je bericht. "Dat doet Ben weer goed". Bij de terugweg zetten we de roaming al uit in Oslo, ook mijn dank voor je snelle reactie Fatima.

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jouw vrouw erg blij is met ons!  💙 Graag gedaan! @Papa Rob 

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jouw vrouw erg blij is met ons!  💙 Graag gedaan! @Papa Rob 

 

Reageer