Beantwoord

FaceTime en iMessage activatie

  • 11 August 2020
  • 4 reacties
  • 550 keer bekeken

Hallo, mijn iPhone is overstroomd, dus ik heb een tweedehands gekocht. Nu kan ik mijn iMessage en FaceTime niet activeren, (waiting for activation). Apple-ondersteuning raadde me aan contact met Ben op te nemen. Kun je helpen?
icon

Beste antwoord door Jolijn 13 August 2020, 10:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @maspenl!

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder zodat je gebruik kunt maken van iMessage en Facetime. Ik heb dit artikel van Apple Support nagekeken en ik zie inderdaad dat er ook wordt gevraagd om contact via de provider: https://support.apple.com/nl-nl/HT201422. Dit is om te kijken of je andere problemen ervaart met je abonnement. Kun je ook zonder iMessage geen berichten sturen? Ik hoor het graag van je!

ja ik kan berichten als sms versturen

P.S. Hoi Jolijn!

 

Reputatie 3
Badge +7

Dank je wel voor het testen! In dat geval raad ik je nog aan om te kijken of je iMessage en Facetime uit kunt schakelen en in kunt schakelen. Als hiervoor deze functies ook niet werken, durf ik helaas niet te zeggen waar het door komt. Helaas staat dit echter los van je simkaart en je abonnement bij ons, dus ik kan jou niet goed verder helpen. Ik hoop dat Apple je verder kan helpen met een oplossing.

Reageer