Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet inloggen

• 29 mei 2023
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik kan niet inloggen, via website of via app ook kan niet inloggen.

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Lisenka Versteeg  Wat balen dat je niet kan inloggen op www.ben.nl/inloggen  Kijk of het verwijderen van de cookies/geschiedenis van je webbrowser helpt.  Je kan ook een andere webbrowser gebruiken om in te loggen. Ben je je inloggegevens vergeten? Geen probleem, klik dan op www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten  of op www.ben.nl/wachtwoord-vergeten  Succes! 

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 30 mei 2023

Hoi @Parhat  Bedankt voor je bericht op onze community. Sorry dat je niet kan inloggen, dit komt door een eerdere storing. Als het goed kan je nu wel weer inloggen via www.ben.nl/inloggen of kijk anders op https://www.ben.nl/inloggegevens-vergeten

Lisenka Versteeg

Ik kan niet inloggen via de website, wel via de app

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025

Hoi ​@Lisenka Versteeg  Wat balen dat je niet kan inloggen op www.ben.nl/inloggen  Kijk of het verwijderen van de cookies/geschiedenis van je webbrowser helpt.  Je kan ook een andere webbrowser gebruiken om in te loggen. Ben je je inloggegevens vergeten? Geen probleem, klik dan op www.ben.nl/gebruikersnaam-vergeten  of op www.ben.nl/wachtwoord-vergeten  Succes! 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen