Skip to main content
Beantwoord

Bestelling simkaart niet geleverd

  • 2 juli 2024
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Ik heb een bestelling voor simkaart bij jullie gedaan. Volgens de BEN omgeving is deze echter al geleverd maar ik heb niks ontvangen. Wat nu?

Beste antwoord door Fatima

Hoi @Mandyjansen Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Direct na een bestelling staat in jouw Ik Ben "geleverd". Dit kan voor verwarring zorgen, sorry hiervoor! Vijf werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling zal jij pas jouw simkaart ontvangen. Let op! Heb jij online gekozen om via PIN te betalen aan de deur? Dan ontvang jij eerst een e-mail van AMP Groep om zelf een afspraak in te plannen via www.mijnafspraak.nl 

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • Antwoord
  • 2 juli 2024

Hoi @Mandyjansen Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Direct na een bestelling staat in jouw Ik Ben "geleverd". Dit kan voor verwarring zorgen, sorry hiervoor! Vijf werkdagen na het plaatsen van jouw bestelling zal jij pas jouw simkaart ontvangen. Let op! Heb jij online gekozen om via PIN te betalen aan de deur? Dan ontvang jij eerst een e-mail van AMP Groep om zelf een afspraak in te plannen via www.mijnafspraak.nl 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen