Skip to main content
Beantwoord

Verkeerd Rekeningnummer ingevoerd

  • 26 januari 2019
  • 2 reacties
  • 342 keer bekeken

ChantyBeeBee
Hallo, ik wilde net een nieuw Sim Only abonnement van 1 maand bestellen, nu heb ik mijn verkeerde rekeningnummer opgegeven. De aanvraag van het abonnement is afgewezen op basis hiervan. Hoe kan ik dit nu aanpassen en mijn juiste rekening opgeven? Kan dit online of moet dit telefonisch doorgegeven worden aan Ben Klantenservice?

Beste antwoord door Wietske

ChantyBeeBee schreef:
Hallo, ik wilde net een nieuw Sim Only abonnement van 1 maand bestellen, nu heb ik mijn verkeerde rekeningnummer opgegeven. De aanvraag van het abonnement is afgewezen op basis hiervan. Hoe kan ik dit nu aanpassen en mijn juiste rekening opgeven? Kan dit online of moet dit telefonisch doorgegeven worden aan Ben Klantenservice?


Hoi Chanty, leuk om te lezen dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst 😃 Je kunt inderdaad, zoals Richard aangeeft, een nieuwe bestelling plaatsen. Een andere optie is dat je mij via het Moderate account laat weten wat het ordernummer van de bestelling is, en jouw geboortedatum, postcode, huisnummer en het juiste IBAN nummer stuurt. Dan kan ik de bestelling opnieuw voor je doorzetten met de juiste gegevens.
Bekijk origineel

Richard_Claassen
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+3
Als die afgewezen is zo ik zelf het opnieuw aanvragen, maar dan dit keer met het goede rekening nummer. Misschien dat het dan wel lukt?

Groet Richard

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 28 januari 2019
ChantyBeeBee schreef:
Hallo, ik wilde net een nieuw Sim Only abonnement van 1 maand bestellen, nu heb ik mijn verkeerde rekeningnummer opgegeven. De aanvraag van het abonnement is afgewezen op basis hiervan. Hoe kan ik dit nu aanpassen en mijn juiste rekening opgeven? Kan dit online of moet dit telefonisch doorgegeven worden aan Ben Klantenservice?


Hoi Chanty, leuk om te lezen dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst 😃 Je kunt inderdaad, zoals Richard aangeeft, een nieuwe bestelling plaatsen. Een andere optie is dat je mij via het Moderate account laat weten wat het ordernummer van de bestelling is, en jouw geboortedatum, postcode, huisnummer en het juiste IBAN nummer stuurt. Dan kan ik de bestelling opnieuw voor je doorzetten met de juiste gegevens.

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen