Skip to main content
Beantwoord

Aanschaf extra belbundel niet mogelijk

  • 30 januari 2024
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

RicoK
  • Ben sociaal
  • 54 reacties

Vanwege een medische situatie in de familie, moet ik deze tijd vaker bellen dan ik gewend ben, waardoor ik sneller dan gewoon door mijn belbundel heen ga. Normaal bel ik erg weinig en houd ik maandelijks erg veel over van mijn 200 min.

Waarom kan ik wel extra MB’s bijkopen bij het naderen van de bodem van de databundel gedurende de maand, maar kan ik geen extra minuten bijkopen bij het naderen van de bodem van de belbundel?

NB Voor zover mij bekend was dit bij mijn vorige provider ook niet mogelijk, waardoor het dus schijnbaar gewoon is in het (virtuele) provider-landschap. Maar waarom is dit?

Beste antwoord door RicoK

Merve schreef:

Graag gedaan namens mijn collega. Het klopt inderdaad dat je gelijk ook akkoord moet gaan met de huidige prijslijst. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan kijk ik graag of er misschien iets anders mogelijk is.

 

@Merve Bedankt voor je reactie en je voorstel.

Ik zal proberen zo veel als mogelijk via WhatsApp te gaan bellen.

Bekijk origineel

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 30 januari 2024

Hoi @RicoK  Heel veel sterkte en beterschap aan je familie gewenst voor de komende periode! Wij bieden inderdaad geen extra belbundel aan, sorry voor het ongemak! Je kan eventueel jouw huidige belbundel verhogen deze maand. Dit kan via jouw Ik Ben op www.ben.nl/inloggen. 


RicoK
  • Auteur
  • Ben sociaal
  • 54 reacties
  • 30 januari 2024
Fatima schreef:

Hoi @RicoK  Heel veel sterkte en beterschap aan je familie gewenst voor de komende periode! Wij bieden inderdaad geen extra belbundel aan, sorry voor het ongemak! Je kan eventueel jouw huidige belbundel verhogen deze maand. Dit kan via jouw Ik Ben op www.ben.nl/inloggen. 

 

Bedankt voor je reactie @Fatima. Ik heb zojuist in de Ben App geprobeerd mijn belbundel te wijzigen, wat wel lukte, maar dan wijzigt ook direct de tarifering van mijn 15GB bundel mee (de verkeerde richting op) en daar zit ik nu niet op te wachten.

Het is jammer dat je niet de onderdelen van je abonnement ‘per stuk’ kunt wijzigen.

Ik zal dan maar vaker via WhatsApp gaan proberen te bellen.


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 1 februari 2024

Graag gedaan namens mijn collega. Het klopt inderdaad dat je gelijk ook akkoord moet gaan met de huidige prijslijst. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan kijk ik graag of er misschien iets anders mogelijk is.


RicoK
  • Auteur
  • Ben sociaal
  • 54 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2024
Merve schreef:

Graag gedaan namens mijn collega. Het klopt inderdaad dat je gelijk ook akkoord moet gaan met de huidige prijslijst. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan kijk ik graag of er misschien iets anders mogelijk is.

 

@Merve Bedankt voor je reactie en je voorstel.

Ik zal proberen zo veel als mogelijk via WhatsApp te gaan bellen.


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • 12 februari 2024

Dat is goed! 😊 Mocht je nog met vragen zitten hoor ik dit graag van je @RicoK 


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen