Skip to main content
Beantwoord

Meerdere abonnementen beheren onder 1 account?

• 7 maart 2024
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Graag wil ik weten hoe ik dit kan doen, beide abonnementen hebben hetzelfde email, naam en adres maar zie in beide logins geen 2 abonnementen staan.

Mvg Fgerrits

Beste antwoord door Fatima

Hoi @fgerrits  Bedankt voor het openen van dit topic! 😊 Heb jij hier al een kijkje genomen? Mocht het verder een haast hebben dan wil ik jou natuurlijk ook graag verder helpen om te kijken of ik beide 06-nummers samen kan voegen op dezelfde klantenkaart. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw postcode en huisnummer, e-mailadres, postcode  en huisnummer en beide 06-nummers? Hartelijk dank alvast! 

Bekijk origineel

3 reacties

RicoK
  • Ben sociaal
  • 54 reacties
  • 8 maart 2024

@fgerrits Hmmm, ik zelf ben nu sinds 2 maanden bij Ben, maar ik zie direct vanaf de start alle abonnementen, dat van mij en mijn kinderen, onder/in mijn account.

Hoe lang zit jij/zitten jullie al bij Ben? Als dat sinds gisteren is bijvoorbeeld moeten de systemen van Ben misschien nog even aan het werk.

Een van de Mods @Fatima of @Merve zal dit oppakken en je verder helpen.

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 8 maart 2024

@RicoK 1 account al sinds 2008, andere sinds 6mrt dus ik wacht het even af.

Anders zal ik 1 van de Mods wel informeren. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 479 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2024

Hoi @fgerrits  Bedankt voor het openen van dit topic! 😊 Heb jij hier al een kijkje genomen? Mocht het verder een haast hebben dan wil ik jou natuurlijk ook graag verder helpen om te kijken of ik beide 06-nummers samen kan voegen op dezelfde klantenkaart. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw postcode en huisnummer, e-mailadres, postcode  en huisnummer en beide 06-nummers? Hartelijk dank alvast! 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen