Sinds een aantal dagen heb ik geen toegang meer tot het mobiele netwerk van Ben. Ik kan dus niet internetten en bellen/gebeld worden. Sim kaart eruit en telefoon opnieuw opstarten helpt niet. In de Ben app staat echter wel dat mijn sim-kaart actief is. Ik weet mij geen raad meer. Kan iemand mij hiermee helpen?
Beste antwoord door Merve
Hoi @auduong88! Wat onhandig dat je al een aantal dagen geen bereik hebt. Ik snap dat je op zoek bent naar een oplossing. Maak je geen zorgen. Ik ga je helpen. Zou je in een privébericht je naam, achternaam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?
Hoi @auduong88! Wat onhandig dat je al een aantal dagen geen bereik hebt. Ik snap dat je op zoek bent naar een oplossing. Maak je geen zorgen. Ik ga je helpen. Zou je in een privébericht je naam, achternaam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.