Skip to main content
Beantwoord

Instellingen op de Xiaomi Redmi 5 plus

  • 31 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 616 keer bekeken

Mijn vriendin heeft óók een abonnement bij BEN met 4G. Sinds deze week heeft ze een nieuwe telefoon, de Xiaomi Redmi 5 Plus Global Edition. Bellen werkt prima maar internet niet. Bovenin het scherm zie ik wel 4G staan en de pijltjes die aangeven dat er dataverkeer is, maar er is geen Internet. Ik had al manueel de APN settings ingevuld maar geen beter resultaat. Wat te doen?

Beste antwoord door Shanna

Hoi Robbert123, wat vervelend dat je vriendin internetproblemen ervaart met haar nieuwe toestel. Zou zij contact met ons kunnen opnemen zodat wij haar simkaart kunnen resetten? Ze kan dit doen via Facebook, Twitter, onze telefonische klantenservice 0900 – 04 01 405 of door haar vraag te stellen op de community 🙂
Bekijk origineel

10 reacties

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 31 augustus 2018
Hoi Robbert123, wat vervelend dat je vriendin internetproblemen ervaart met haar nieuwe toestel. Zou zij contact met ons kunnen opnemen zodat wij haar simkaart kunnen resetten? Ze kan dit doen via Facebook, Twitter, onze telefonische klantenservice 0900 – 04 01 405 of door haar vraag te stellen op de community 🙂

  • Ben nieuwsgierig
  • 1 reactie
  • 27 januari 2019
Htzelfde probleem hier, hoe kan ik dit oplossen? Alle instellingenstaan goed, maar geen 4g te ontvangen....

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 28 januari 2019
ninarianne schreef:
Htzelfde probleem hier, hoe kan ik dit oplossen? Alle instellingenstaan goed, maar geen 4g te ontvangen....


Hoi Ninarianne, ik heb jouw simkaart zojuist een reset gegeven voor de internetinstellingen. Zou je jouw telefoon eens willen herstarten? Ik hoor graag of dit het probleem heeft verholpen.

  • Ben ontwaakt
  • 1 reactie
  • 2 februari 2019
Hier ook hetzelfde probleem, is het ook mogelijk om mijn simkaart te resetten?

  • Ben nieuwsgierig
  • 4 reacties
  • 2 februari 2019
Goedemiddag, ik kamp met hetzelfde probleem. Ik heb een Xioami telefoon, afgelopen maand heb ik MBPauze voor een aantal dagen aangezet, vanmorgen weer uitgezet. Internet werkt nu echter niet meer. Heeft u een oplossing voor mij? Bij voorbaat hartelijk dank, vriendelijke groet, Alice

Johrick
Administrator
Forum|alt.badge.img+1
  • Administrator
  • 18 reacties
  • 2 februari 2019
Alice123 schreef:
Goedemiddag, ik kamp met hetzelfde probleem. Ik heb een Xioami telefoon, afgelopen maand heb ik MBPauze voor een aantal dagen aangezet, vanmorgen weer uitgezet. Internet werkt nu echter niet meer. Heeft u een oplossing voor mij? Bij voorbaat hartelijk dank, vriendelijke groet, Alice

Hi Alice!

Heb je al geprobeerd om je telefoon opnieuw op te starten? Soms wilt dit helpen 😉

  • Ben nieuwsgierig
  • 4 reacties
  • 2 februari 2019
Hoi Johrick, dat heb ik al een aantal keer gedaan, zonder succes...

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 4 februari 2019
Hi Alice. Onhandig dat jouw internet niet lijkt te werken. Heb je jouw mobiele gegevens en data roaming aanstaan?

  • Ben nieuwsgierig
  • 4 reacties
  • 4 februari 2019
Ik heb inmiddels contact via Twitter gehad met Fatima. Zij heeft mijn simkaart gereset en nu werkt internet weer.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 4 februari 2019
Fijn om te horen dat alles weer werkt! Ik wens je nog een fijne dag toe 🙂.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen