Skip to main content
Beantwoord

Onbekend nummer

• 30 januari 2020
  • 6 reacties
  • 317 keer bekeken

laatst is er naar mij gebeld met een +31 nummer vanuit zwolle ik heb dit gemist toen ik terug wilde bellen hing hij gelijk op toen ik iemand anders wilde bellen die ik wel ken kreeg ik hetzelfde. dus eigenlijk na dat ik terug heb gebeld naar dat nummer kan ik met mijn telefoon nummer niemand meer bellen wat moet ik nu doen?

Beste antwoord door Romy

Hi Jason! Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost, mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter! 

Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 31 januari 2020

Hi Jason! Dat klinkt niet fijn! Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart? Ik kijk graag met je mee. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 4 februari 2020

Hi Jason! Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost, mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter! 

• Ben ontwaakt
  • 7 november 2023

Ik heb een abonnement bij BEN echter na een update kan ik niet meer in mijn telefoon.

Ik probeer in te loggen maar de site geeft aan dat mijn nummer niet bekend is.

HELP..wat moet ik doen…

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 8 november 2023

Hi @Alyssa! Wat vervelend dat je ook niet meer kan inloggen. Zou je de simkaart in een ander telefoon kunnen proberen? Ik hoor graag of dat werkt.

Mijn simkaart nummer in mijn mobile is onbekend.

Ben Moderators
Administrator

Hoi ​@vincent.lo101 Kan jij mij berichten via 0900 0401405 of via de chat op www.ben.nl/service/contact of anders via Messenger? Dan kan ik snel met jou meekijken naar jouw simkaart. Ik hoop jou snel te spreken! 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen