Beantwoord

Ontvang geen sms

  • 30 December 2018
  • 3 reacties
  • 145 keer bekeken

Hallo,

Ik kom er zojuist achter dat ik geen sms ontvang van DigiD. Nu heb ik ook met de telefoon van mijn zoon geprobeerd een sms te versturen, maar ook deze komt niet aan.

Kunnen jullie mij helpen dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Romy 3 January 2019, 10:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Jaap. Wat onhandig! Ik zie hier dat het abonnement overigens niet op jouw naam staat. Klopt dit?
Hallo Romy,

Dank voor je reactie. Het nummer staat wel op mijn naam, alleen heb ik als alias voor dit forum, voor mijn privacy, de naam van mijn zoon gebruikt. Maar ik neem aan dat jullie mijn naam en nummer gewoon hebben. Moet ik dit anders bevestigen in een privébericht?
Reputatie 5
Badge +9
Hi Jaap. Bedankt voor de verduidelijking via het privé bericht. Ik moest dit vragen vanwege de nieuwe privacy wet. Omdat je onder een andere naam contact met ons opneemt, mag ik je hierin niet verder helpen. Dit omdat de regels erg zijn aangescherpt sinds oktober en wij enkel de persoon met de zelfde gegevens mogen verder helpen, sorry hiervoor. Je zou ons eventueel ook op een andere manier kunnen bereiken. Zoals facebook, het contactformulier via jouw ik-Ben omgeving, de telefonische klantenservice of bijvoorbeeld onze chat.

Reageer