Skip to main content
Beantwoord

Simkaart niet geleverd

• 31 januari 2025
  • 3 reacties
  • 14 keer bekeken

Ik heb geen flauw idee hoe ik er ben gekomen maar mijn telefoon geeft aan dan SIM1 niet geleverd kan worden. Ik heb verder geen ontvangst voor 5G en kan niet bellen/gebeld worden. Ik heb de stappen van wat de BEN site zegt gevolgd met geen resultaat. Wat moet ik doen?

Beste antwoord door pelledht

Ben Moderators schreef:

Goedemiddag ​@pelledht Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Sorry nog voor de late reactie. 🌹 Kan jij ons via Messenger of de Chat berichten zodat wij dit direct voor jou na kunnen kijken? Je kan contact opnemen via www.ben.nl/service/contact  Ik hoop jou snel te spreken! 

het is gelukkig al opgelost, het lag een een kapotte simkaart.

bedankt.

Bekijk origineel

3 reacties

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 98 reacties
  • 4 februari 2025

Goedemiddag ​@pelledht Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Sorry nog voor de late reactie. 🌹 Kan jij ons via Messenger of de Chat berichten zodat wij dit direct voor jou na kunnen kijken? Je kan contact opnemen via www.ben.nl/service/contact  Ik hoop jou snel te spreken! 

• Auteur
  • Ben op dreef
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 6 februari 2025
Ben Moderators schreef:

het is gelukkig al opgelost, het lag een een kapotte simkaart.

bedankt.

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 98 reacties
  • 12 februari 2025

Goedemiddag ​@pelledht  Ik ben blij te horen dat het inmiddels is opgelost! Een hele fijne dag gewenst! 😊

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen