Skip to main content
Beantwoord

Slecht bereik op mijn huisadres

  • 10 januari 2019
  • 6 reacties
  • 414 keer bekeken

Ik heb nog nooit een goed bereik gehad op mijn huisadres. Ik heb daar als meerdere malen over geklaagd. De klacht is ook toegewezen, maar het echte probleem wordt niet opgelost. Als ik gebeld wordt op mijn 06-nummer moet ik regelmatig vragen om mij terug te bellen op mijn vaste nummer (dus heb ik noodgedwongen ook twee abonnementen).
Wanneer doen jullie daar nu ECHT iets aan?
Abonnements korting is leuk, maar dat is de oplossing niet.
Mvg
Lex LelsZ

Beste antwoord door Romy

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je hebt inderdaad geen goed bereik op jouw thuisadres en dat is flink balen! Omdat deze zendmasten nog niet op de planning staan voor verbetering hebben mijn collega's jou de optie geboden om je abonnement per direct stop te zetten of een blijvende korting op jouw abonnement. Je hebt toen gekozen om je abonnement door te laten lopen. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is slecht bereik te ervaren en hierom compenseren we jou in de vorm van korting op het abonnement.
Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 11 januari 2019
Hi! Dat is niet zo mooi. Ik zou dit graag voor je willen uitzoeken. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum kunnen versturen?

  • Ben op dreef
  • 11 januari 2019
Mijn telefoonnummer is [edit: persoonlijke gegevens verwijderd]
mvg
Lex Lelsz

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 14 januari 2019
Hoi LexLelsz, al jouw gegevens staan nu online dus ik heb jouw persoonlijke gegevens verwijderd uit je bericht. Zou je een privé bericht kunnen sturen? Dat kun je doen door op deze link te klikken.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 18 januari 2019
Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb dit even voor je nagekeken. Je hebt inderdaad geen goed bereik op jouw thuisadres en dat is flink balen! Omdat deze zendmasten nog niet op de planning staan voor verbetering hebben mijn collega's jou de optie geboden om je abonnement per direct stop te zetten of een blijvende korting op jouw abonnement. Je hebt toen gekozen om je abonnement door te laten lopen. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is slecht bereik te ervaren en hierom compenseren we jou in de vorm van korting op het abonnement.

  • Ben op dreef
  • 18 januari 2019
Korting is fijn, maar lost niets op!! Ik ben nu genoodzaakt om ook een vast abonnement aan te houden. Het is toch te gek dat onze hele wijk (bouwjaar ca 2004) nog steeds niet is voorzien van een goede zendmast en dus een slecht bereik heeft.
Wie van Ben pakt dit op om het plaatsen van een extra zendmast de hoogste prioriteit te geven?

mvg
Lex

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 21 januari 2019
Hi Lex. Zoals ik al in mijn vorige bericht heb aangegeven heb je daarom ook de keuze gehad tussen korting op jouw abonnement of jouw abonnement vroegtijdig opzeggen. Ook heb ik aangegeven dat er voorlopig nog geen werkzaamheden op de planning te zien zijn. Sorry hiervoor.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen