Skip to main content
Beantwoord

Wanneer wordt Volte aangeboden?

• 19 mei 2019
  • 5 reacties
  • 1841 keer bekeken

Heb al gezocht, maar kan geen recente vraag hierover vinden, dus mijn vraag is wanneer volte en eventueel vowifi worden aangeboden, want volte wordt al lang door t-mobile aangeboden en vowifi ook via het zusterbedrijf tele2, lijkt voor ben dan ook niet zo moeilijk om het te implementeren om dat de functie op het netwerk al zit!

Beste antwoord door Merve

Hi! Op dit moment is het nog niet bekend of wij Volte zullen aanbieden. Mocht dit bekend zijn zullen wij je zeker op de hoogte houden.
Bekijk origineel

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • 20 mei 2019
Hi! Op dit moment is het nog niet bekend of wij Volte zullen aanbieden. Mocht dit bekend zijn zullen wij je zeker op de hoogte houden.

• Ben nieuwsgierig
  • 2 reacties
  • 28 mei 2019
Ondertussen heeft T-Mobile aangegeven VoLTE en Bellen via Wi-Fi uit te gaan rollen komende maanden. Is er al meer bekend wat Ben hiermee gaat doen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 29 mei 2019
Ik heb het nagevraagd, maar er is nog niks bekend voor Ben, John. Zodra we hier meer over weten zullen we informatie op de website plaatsen!

• Ben nieuwsgierig
  • 5 reacties
  • 11 maart 2020

Het is nu negen maanden verder, een normaal mens heeft nu een volledige zwangerschap voltooid. Is er nu al wat meer bekend over VoLTe bij Ben? 

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • 11 maart 2020

Hi Valthermond. Heb je hier op de website informatie over gevonden? Dan niet :slight_smile:

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen