Beantwoord

Aanpassen verlenging

  • 24 March 2023
  • 4 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb een vraag. Ik heb een verlenging aangevraagd vandaag met alleen SIM only. Nu heb ik verkeerd gelezen en heb ik niet aangepast dat er nog meer mensen op mijn adres BEN abonnementen hebben, dus krijg ik extra klantenvoordeel. 

Graag zou ik dit willen aanpassen maar dat lukt niet geeft BEN aan online. Vandaar mijn vraag hier. 

Alvast bedankt! 

 

icon

Beste antwoord door Shaira 27 March 2023, 10:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @s.kerkhoff, bedankt voor het openen van je topic.

Uiteraard kan je ten alle tijden klantvoordeel aanvragen. Als het goed is kan dit ook vanaf de dag na het plaatsen van je bestelling.

Hoe je dit aanvraagt lees je hier terug.

Mocht dit echter niet lukken wil ik je vragen contact op te nemen met mijn klantenservice zodat zij direct met je mee kunnen kijken.

Ik heb gisteren mijn abonnement verlengt maar het tegoed is niet aangepast 🤨

Ik ben in de veronderstelling dat wanneer ik een abonnement verleng, dat op de datum van ingang van het nieuwe abonnement, ook een nieuw tegoed begint. Wat is anders de redenen om een abonnement te verlengen. 

Trouwens stond er slecht beschreven dat het om een verlenging van 2 jaar ging! 🙃

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Erik K  Wat tof dat je je abonnement hebt verlengd. Je krijgt aan het begin van elke nieuwe maand pas jouw klantvoordeel van 1GB ( wanneer je hier recht op hebt )  Zal ik anders met je meekijken? 😊 Stuur je hiervoor jouw achternaam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer naar mij? Dat mag via hier. Bedankt alvast! 

Reageer