Skip to main content
Beantwoord

Toegevoegde waarde Basic-Fit combo?

• 29 april 2024
  • 7 reacties
  • 540 keer bekeken

• Ben een ijsbreker

Hoi, vroeger was het zo dat de Basic-Fit promo bij Ben, meer data opleverde en goedkoper was dan een studentenabbonement. Dit is nu precies gelijk, dus precies dezelfde voordelen. Is dit expres gedaan? Wat is nu de toegevoegde waarde van de Basic-Fit promo?

Beste antwoord door Ben Moderators

Dat heb je goed gezien ​@JanC  Wij bieden het Basic Fit abonnement niet meer aan. 😊

Bekijk origineel

7 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 1 mei 2024

Hoi @YYY. Voor beide zijn de voordelen inderdaad precies dezelfde. Voor mijn klanten die student zijn wil ik ook natuurlijk iets moois blijven aanbieden. Als Basic-fit lid krijg je ook extra data en gratis 5G. Dit is al voordeliger dan een regulier abonnement.

JanC
  • Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • 30 januari 2025

De pagina van basic-fit geeft nu een service unavailable melding. Houdt dit in dat de actie van basic-fit niet meer loopt?

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 4 februari 2025

Dat heb je goed gezien ​@JanC  Wij bieden het Basic Fit abonnement niet meer aan. 😊

JanC
  • Ben nieuwsgierig
  • 3 reacties
  • 4 februari 2025

Ow dat is erg vervelend. Een paar dagen geleden kon ik nog verlengen en dat kan nu ineens niet meer.

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • 5 februari 2025

Hoi ​@JanC  Verlengen met het Basic Fit abonnement is niet meer mogelijk, sorry! 

• Ben op dreef
  • 7 reacties
  • 9 februari 2025
Ben Moderators schreef:

Hoi ​@JanC  Verlengen met het Basic Fit abonnement is niet meer mogelijk, sorry! 

Erg jammer, is er geen andere optie of iets wat terug komt zoals de basic fit optie? 

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 109 reacties
  • 12 februari 2025

Hi ​@Teleben   Wat dacht jij van https://www.ben.nl/ingpunten  of misschien onze studentendeal?  https://www.ben.nl/student/telefoons 

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen