Skip to main content
Beantwoord

Toestel in verkeerde kleur

  • 21 januari 2019
  • 4 reacties
  • 295 keer bekeken

Bert Boer
Hallo. Ik heb net een bestelling geplaatst voor een nieuwe abonnement alleen is het toestel zwart. En ik zou graag de blauwe willen. Vr.gr Bert Boer

Beste antwoord door Shanna

Hi Bert! Dat kan gebeuren natuurlijk. Je kunt de bestelling annuleren via de mail die je van AMP ontvangt om een bezorgafspraak in te plannen. Je kunt daarna een nieuwe bestelling plaatsen met toestel in de juiste kleur ☺️
Bekijk origineel

4 reacties

Richard_Claassen
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+3
Neem even contact op met de klantenservice van BEN, om te vragen hoe nu verder?
Dit kan via 1200 of https://tel:0900-0401405 met je Ben nummer. Ik ben bereikbaar van ma t/m vr 8:00 - 17:00u
De wachttijd bij mijn telefonische klantenservice is momenteel langer dan 5 minuten.


Groet Richard

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2019
Hi Bert! Dat kan gebeuren natuurlijk. Je kunt de bestelling annuleren via de mail die je van AMP ontvangt om een bezorgafspraak in te plannen. Je kunt daarna een nieuwe bestelling plaatsen met toestel in de juiste kleur ☺️

Richard_Claassen
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+3
Shanna schreef:
Hi Bert! Dat kan gebeuren natuurlijk. Je kunt de bestelling annuleren via de mail die je van AMP ontvangt om een bezorgafspraak in te plannen. Je kunt daarna een nieuwe bestelling plaatsen met toestel in de juiste kleur ☺️


Dat is ook een manier. Maar wat als die al bezorgt zou zijn?

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 22 januari 2019
Richard_Claassen schreef:

Shanna schreef:
Hi Bert! Dat kan gebeuren natuurlijk. Je kunt de bestelling annuleren via de mail die je van AMP ontvangt om een bezorgafspraak in te plannen. Je kunt daarna een nieuwe bestelling plaatsen met toestel in de juiste kleur ☺️
Dat is ook een manier. Maar wat als die al bezorgt zou zijn?

Dan moet de bestelling inderdaad geannuleerd worden via de klantenservice. Het toestel moet dan teruggestuurd worden, als het toestel is ontvangen kan er een nieuwe bestelling geplaatst worden ☺️

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen