[OPGELOST] Inzage facturen niet mogelijk via Ben app
Op dit moment ervaren we twee problemen rondom het inzien van facturen in de Ben app en op de Ik Ben pagina.
Voor sommige klanten is het niet mogelijk om de facturen in te zien op de Ben app maar wel via de Ik Ben pagina. Andere klanten kunnen zowel via Ik Ben als de Ben app geen facturen inzien. We zijn dit op dit moment aan het onderzoeken. Wanneer je de facturen niet kunt inzien via Ik Ben dan is het nog wel aan te raden om in te loggen op de Ik Ben pagina.
Mocht je de factuur graag willen inzien laat dan hieronder een bericht achter zodat we de factuur per e-mail naar je toe kunnen sturen.
Update 25-07: wanneer wij de betaalgegevens vanuit hier voor je updaten dan is het inzien van de facturen via Ik Ben wel mogelijk maar via de Ben app nog niet. Laat het ons vooral weten wanneer je problemen ervaart met het inzien van de facturen via de Ik Ben pagina.
Update 26-07: het probleem is inmiddels verholpen voor de Ik Ben pagina. Mocht je eerder een verzoek hebben ingediend via de klantenservice om de factuur per e-mail te ontvangen dan zullen deze alsnog worden verstuurd.
Via de Ben app is het momenteel nog niet mogelijk om de facturen te bekijken. Het advies is om, wanneer je de facturen wil bekijken, in te loggen op de Ik Ben pagina.
Update 13-08: ook de nieuwste factuur kan niet door alle klanten worden ingezien. Probeer daarom in eerste instantie de facturen te openen via je Ik Ben pagina. Ervaar je ook daar problemen met het inzien van je nieuwe factuur? Laat dan hieronder een reactie achter.
Update 28-11: sinds de nieuwste update aan de Ben app op 12 november zijn de facturen weer zichtbaar in de Ben app.
Voor sommige klanten is het niet mogelijk om de facturen in te zien op de Ben app maar wel via de Ik Ben pagina. Andere klanten kunnen zowel via Ik Ben als de Ben app geen facturen inzien. We zijn dit op dit moment aan het onderzoeken. Wanneer je de facturen niet kunt inzien via Ik Ben dan is het nog wel aan te raden om in te loggen op de Ik Ben pagina.
Mocht je de factuur graag willen inzien laat dan hieronder een bericht achter zodat we de factuur per e-mail naar je toe kunnen sturen.
Update 25-07: wanneer wij de betaalgegevens vanuit hier voor je updaten dan is het inzien van de facturen via Ik Ben wel mogelijk maar via de Ben app nog niet. Laat het ons vooral weten wanneer je problemen ervaart met het inzien van de facturen via de Ik Ben pagina.
Update 26-07: het probleem is inmiddels verholpen voor de Ik Ben pagina. Mocht je eerder een verzoek hebben ingediend via de klantenservice om de factuur per e-mail te ontvangen dan zullen deze alsnog worden verstuurd.
Via de Ben app is het momenteel nog niet mogelijk om de facturen te bekijken. Het advies is om, wanneer je de facturen wil bekijken, in te loggen op de Ik Ben pagina.
Update 13-08: ook de nieuwste factuur kan niet door alle klanten worden ingezien. Probeer daarom in eerste instantie de facturen te openen via je Ik Ben pagina. Ervaar je ook daar problemen met het inzien van je nieuwe factuur? Laat dan hieronder een reactie achter.
Update 28-11: sinds de nieuwste update aan de Ben app op 12 november zijn de facturen weer zichtbaar in de Ben app.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.