Skip to main content

[OPGELOST] Inzage facturen niet mogelijk via Ben app


Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
Op dit moment ervaren we twee problemen rondom het inzien van facturen in de Ben app en op de Ik Ben pagina.

Voor sommige klanten is het niet mogelijk om de facturen in te zien op de Ben app maar wel via de Ik Ben pagina. Andere klanten kunnen zowel via Ik Ben als de Ben app geen facturen inzien. We zijn dit op dit moment aan het onderzoeken. Wanneer je de facturen niet kunt inzien via Ik Ben dan is het nog wel aan te raden om in te loggen op de Ik Ben pagina.

Mocht je de factuur graag willen inzien laat dan hieronder een bericht achter zodat we de factuur per e-mail naar je toe kunnen sturen.

Update 25-07: wanneer wij de betaalgegevens vanuit hier voor je updaten dan is het inzien van de facturen via Ik Ben wel mogelijk maar via de Ben app nog niet. Laat het ons vooral weten wanneer je problemen ervaart met het inzien van de facturen via de Ik Ben pagina.

Update 26-07: het probleem is inmiddels verholpen voor de Ik Ben pagina. Mocht je eerder een verzoek hebben ingediend via de klantenservice om de factuur per e-mail te ontvangen dan zullen deze alsnog worden verstuurd.

Via de Ben app is het momenteel nog niet mogelijk om de facturen te bekijken. Het advies is om, wanneer je de facturen wil bekijken, in te loggen op de Ik Ben pagina.

Update 13-08: ook de nieuwste factuur kan niet door alle klanten worden ingezien. Probeer daarom in eerste instantie de facturen te openen via je Ik Ben pagina. Ervaar je ook daar problemen met het inzien van je nieuwe factuur? Laat dan hieronder een reactie achter.

Update 28-11: sinds de nieuwste update aan de Ben app op 12 november zijn de facturen weer zichtbaar in de Ben app.

23 reacties

  • Ben op dreef
  • 2 reacties
  • 23 juli 2018
Dag Wietske,

Ik zou graag mijn factuur willen inzien. Zou je deze mij per mail willen toesturen.

vr.gr. Diederik

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Auteur
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 24 juli 2018
famnijhuis1 schreef:
Dag Wietske,

Ik zou graag mijn factuur willen inzien. Zou je deze mij per mail willen toesturen.

vr.gr. Diederik



Hoi Diederik,

Ik heb inmiddels ook jouw reactie op het andere topic gezien en heb de factuur handmatig naar je toegestuurd per e-mail 🙂

  • Ben nieuw
  • 1 reactie
  • 24 juli 2018
Hallo Wietske,

Ik kan mijn factuur ook niet zien in de app en op Ik Ben en zou ook graag mijn factuur per e-mail opgestuurd krijgen. Bvd!

Mvg, Wilco Ligterink

  • Ben nieuwsgierig
  • 1 reactie
  • 24 juli 2018
zou graag mijn factuur willen inzien en hebben, groetjes mevr kooij. email [Edit: e-mailadres verwijderd]

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Auteur
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 24 juli 2018
ligterink88 schreef:
Hallo Wietske,

Ik kan mijn factuur ook niet zien in de app en op Ik Ben en zou ook graag mijn factuur per e-mail opgestuurd krijgen. Bvd!

Mvg, Wilco Ligterink


Goed dat je ons hiervan op de hoogte stelt, Wilco! Ik heb de factuur zojuist naar jouw e-mailadres gestuurd.

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Auteur
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 24 juli 2018
g.a. kooij schreef:
zou graag mijn factuur willen inzien en hebben, groetjes mevr kooij. email [Edit: e-mailadres verwijderd]


De factuur is verzonden naar jouw e-mailadres!

  • Ben nieuwsgierig
  • 1 reactie
  • 24 juli 2018
Zou u de factuur,via de mail kunnen verzenden.

vg Gea.

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Auteur
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 24 juli 2018
e.steinhaus schreef:
Zou u de factuur,via de mail kunnen verzenden.

vg Gea.


Tuurlijk wil ik dat Gea! Ik heb de factuur zojuist naar je e-mail verzonden.

Fer_
  • Ben nieuwsgierig
  • 1 reactie
  • 24 juli 2018
Graag wil ik ook de factuur, de eerste die ik heb..ben nog niet zolang lid, ontvangen per mail.

rainbowisland
Kun je de factuur naar mij ook sturen per mail?

Alvast bedankt!

P.s De reactie hierboven van Fer_ is ook van mij maar deze is via Facebook gesteld en gekoppeld.
Ik heb besloten om via een account op dit forum te reageren nu en in de toekomst.

Hierbij dus.. 🙂

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 25 juli 2018
rainbowisland schreef:
Kun je de factuur naar mij ook sturen per mail?

Alvast bedankt!

P.s De reactie hierboven van Fer_ is ook van mij maar deze is via Facebook gesteld en gekoppeld.
Ik heb besloten om via een account op dit forum te reageren nu en in de toekomst.

Hierbij dus.. :)


Supergezellig dat je je vragen via onze community komt stellen in het vervolg! Ik zie dat een van mijn social media collega's gister een verzoek heeft aangemaakt om de factuur per e-mail te laten versturen. De mail komt er zo snel mogelijk aan.

rainbowisland
Duurt wel lang zeg, een factuurtje sturen... mijn 1ste nog wel. :/

Is het zo lastig om het probleem te verhelpen dan?
Online kan ik nog steeds geen factuur zien.

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 120 reacties
  • 26 juli 2018
rainbowisland schreef:
Duurt wel lang zeg, een factuurtje sturen... mijn 1ste nog wel. :/

Is het zo lastig om het probleem te verhelpen dan?
Online kan ik nog steeds geen factuur zien.


O nee toch. Ik heb hem direct verzonden via de e-mail. Zou je willen kijken of je hem hebt ontvangen?

rainbowisland
Ik heb de factuur ontvangen hoor!

Dank! :)

EDIT: Storing is inmiddels verholpen zag ik, de fatuur is ook in mijn account te bekijken nu!

Top! :)

Nogmaals dank voor de hulp Jill!! 😃

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Auteur
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 26 juli 2018
rainbowisland schreef:
Ik heb de factuur ontvangen hoor!

Dank! :)

EDIT: Storing is inmiddels verholpen zag ik, de fatuur is ook in mijn account te bekijken nu!

Top! :)

Nogmaals dank voor de hulp Jill!! :D



Top dat je ons een update geeft! We werken achter de schermen hard een een oplossing zodat alle klanten de facturen weer kunnen inzien 🙂

  • Ben nieuwsgierig
  • 1 reactie
  • 21 augustus 2018
Dag Wietske, ik kan mijn Facturen ook niet inzien. Zou je de vorige twee alsjeblieft willen doorsturen? Met vriendelijke groet, Mariska

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • 109 reacties
  • 21 augustus 2018
MdH schreef:
Dag Wietske, ik kan mijn Facturen ook niet inzien. Zou je de vorige twee alsjeblieft willen doorsturen? Met vriendelijke groet, Mariska


Hoi Mariska, dat is erg onhandig! Ik beide facturen zojuist naar je gemaild 🙂

  • Ben op dreef
  • 14 reacties
  • 2 oktober 2018
Dit duurt inmiddels wel erg lang. Er zijn al sinds ruim 6 maanden problemen met de app. Zoek even op het forum

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Auteur
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 4 oktober 2018
dikkedikkie schreef:
Dit duurt inmiddels wel erg lang. Er zijn al sinds ruim 6 maanden problemen met de app. Zoek even op het forum


We hadden het inderdaad ook liever anders gezien 😞 Ik kan je in elk geval vertellen dat we op de achtergrond werken aan een update voor de Ben app. Houd dit topic in de gaten voor verdere updates..

  • Ben op dreef
  • 14 reacties
  • 5 oktober 2018
Wietske schreef:

dikkedikkie schreef:
Dit duurt inmiddels wel erg lang. Er zijn al sinds ruim 6 maanden problemen met de app. Zoek even op het forum
We hadden het inderdaad ook liever anders gezien 😞 Ik kan je in elk geval vertellen dat we op de achtergrond werken aan een update voor de Ben app. Houd dit topic in de gaten voor verdere updates..

Ik denk dat mensen (ik wel iig) zitten te wachten op concrete informatie ipv het antwoord dat er nu al maanden wordt gegeven.

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Auteur
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • 8 oktober 2018
dikkedikkie schreef:
Wietske schreef:

dikkedikkie schreef:
Dit duurt inmiddels wel erg lang. Er zijn al sinds ruim 6 maanden problemen met de app. Zoek even op het forum
We hadden het inderdaad ook liever anders gezien 😞 Ik kan je in elk geval vertellen dat we op de achtergrond werken aan een update voor de Ben app. Houd dit topic in de gaten voor verdere updates..

Ik denk dat mensen (ik wel iig) zitten te wachten op concrete informatie ipv het antwoord dat er nu al maanden wordt gegeven.


Dat begrijp ik absoluut! Helaas is er nog geen concrete oplossing. De update voor de Ben app is in de maak en we verwachten dat dit de oplossing zal geven voor meerdere problemen rondom de Ben app.

Dag Wietske,

Ik zou graag al mijn facturen willen inzien. Zou je deze mij per mail willen toesturen.


vr.gr. Mattie


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 26 februari 2020

Hi Mattie! De facturen kun je heel gemakkelijk zelf inzien in de Ben app of de Ik Ben pagina. Wij sturen geen facturen per mail.


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen