Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik!

  • 23 augustus 2024
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Sinds de 18de aug. heb ik Ben Sim only maar kan niet bellen of gebeld worden. Ik krijg een chatbot die zegt dat ik de helpdesk moet bellen. Dat schiet niet op natuurlijk en frustreerd enorm. Is er iemand die weet wat ik het beste kan doen?

Beste antwoord door Fatima


Hoi @Brighid  Ik help jou graag verder om na te kijken waarom jouw nieuwe Ben simkaart nog steeds niet werkt. In de meeste gevallen komt dit omdat wij moeten wachten ivm een aanvraag voor nummerbehoud. Zie hiervoor de e-mail over nummerbehoud of kijk op www.ben.nl/nummerbehoud  Mag ik om het verder na te kijken jouw Ben ordernummer, jouw postcode en huisnummer en geboortedatum via een privébericht? Hartelijk dank alvast!

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 23 augustus 2024


Hoi @Brighid  Ik help jou graag verder om na te kijken waarom jouw nieuwe Ben simkaart nog steeds niet werkt. In de meeste gevallen komt dit omdat wij moeten wachten ivm een aanvraag voor nummerbehoud. Zie hiervoor de e-mail over nummerbehoud of kijk op www.ben.nl/nummerbehoud  Mag ik om het verder na te kijken jouw Ben ordernummer, jouw postcode en huisnummer en geboortedatum via een privébericht? Hartelijk dank alvast!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen