Heb al JAREN een abonnement voor mijn vrouw, wilde een tweede abo afsluten voor mijn broer.
BIJ de aflevering van de SIMkaart MOEST de chauffeur een foto maken van mijn paspoort. Daar hou ik niet van - want met een kopie van een paspoort kan iemand dingen op mijn naam op internet bestellen. Ik zoek dat niet. Bovendien: ik BEN al jaren klant, wat is het probleem?
groeten, Geert van Dijk
Beste antwoord door Ben Moderators
Hoi @Geert van Dijk Hartelijk dank voor het bestellen van een tweede Ben abonnement, dat waarderen wij! 🌷 Je mag bij AMP Groep navragen wat de procedure precies is bij het afleveren van een bestelling. Je hoeft niet akkoord te gaan als je dit liever niet wilt natuurlijk. Dan kan je via een andere weg je Ben abonnement afsluiten, je kan er ook voor kiezen om online 1 cent te pinnen, dan komt de koerier niet aan de deur maar gaat de bestelling met PostNL mee.
Hoi @Geert van Dijk Hartelijk dank voor het bestellen van een tweede Ben abonnement, dat waarderen wij! 🌷 Je mag bij AMP Groep navragen wat de procedure precies is bij het afleveren van een bestelling. Je hoeft niet akkoord te gaan als je dit liever niet wilt natuurlijk. Dan kan je via een andere weg je Ben abonnement afsluiten, je kan er ook voor kiezen om online 1 cent te pinnen, dan komt de koerier niet aan de deur maar gaat de bestelling met PostNL mee.
Hoi @Geert van Dijk Kan jij onze klantenservice berichten via www.ben.nl/service/contact dan kunnen wij nakijken wat de reden is dat jij twee keer 1 cent moest pinnen, het kan zijn dat de naam van de rekeninghouder misschien niet hetzelfde is. Ik lees uit jouw bericht dat jij jouw bestelling al ontvangen hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.