Beantwoord

Sim only omzetten naar abonnement met telefoon

  • 7 January 2019
  • 3 reacties
  • 737 keer bekeken

Mijn dochter heeft nu sinds augustus een sim-only abonnement van jullie. Nu heeft haar telefoon het begeven. Is het mogelijk dat haar sim only omgezet wordt naar een abonnement met toestel, een Huawei Mate 20 lite met 2 GB? Op jullie site staat deze aanbieding voor € 19,00.

Ik hoor het graag even.

Groet, Renate van der Velde
icon

Beste antwoord door Shanna 8 January 2019, 10:24

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Renate, wat vervelend zeg dat de telefoon van je dochter het heeft begeven! Als jouw dochter sinds augustus een abonnement heeft is het mogelijk voor haar om een vroegtijdige verlenging te doen met een toestel. Je gaat dan opnieuw een tweejarig contract aan. Als je wilt dat ik dit voor jou in orde maak, kan je dan een privébericht sturen met het mobiele nummer van jouw dochter, jouw geboortedatum, postcode + huisnummer en welk abonnement ze wilt bij haar toestel? Dan kan ik de bestelling voor je in orde maken.
Hallo Shanna,

Dank je wel voor je snelle reactie. Welke kosten zijn hieraan verbonden en wat wordt dan het maandelijkse bedrag?

Gr. Renate
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb dit even voor je nagekeken, hier zitten geen extra kosten aan verbonden. Je betaalt hierbij enkel het vorige toestelcontract af, maar omdat je een sim only abonnement had afgesloten is dit bij jou niet van toepassing. :)
Je kunt een vroegtijdige verlenging enkel via de klantenservice doorvoeren, mocht je dit willen.
Ik wens je een fijne dag toe.

Reageer