Ik ben op het moment in Frankrijk, en kan hier niet bellen, gebeld worden, of smsen (ontvangen en sturen). Internet via 4G werkt wel gewoon.
Ik heb alle gevonden netwerken geprobeerd. Via eentje kon ik wel 1233 bellen, maar werd om mijn wachtwoord gevraagd, en toen ik dit invulde werd mijn voicemail meteen geblokkeerd.
Enig hulp zou ik op prijs stellen, ik ben hierdoor al bijna uit mijn B&B gesloten eerder.
Beste antwoord door Fatima
Goedemiddag @jesse.v.rhijn Bedankt voor het openen van dit topic! Wat ontzettend balen dat jij in Frankrijk geen verbinding hebt. Dat hoort normaal geen enkel probleem te zijn. Mag ik via een privebericht jouw adres, geboortedatum, e-mailadres en telefoonnummer hebben? Dan zoek ik snel jouw gegevens erbij en kijk met jou mee. Mocht het echt haast hebben mag jij mij ook via de chat berichten op www.ben.nl/service/contact
Goedemiddag @jesse.v.rhijn Bedankt voor het openen van dit topic! Wat ontzettend balen dat jij in Frankrijk geen verbinding hebt. Dat hoort normaal geen enkel probleem te zijn. Mag ik via een privebericht jouw adres, geboortedatum, e-mailadres en telefoonnummer hebben? Dan zoek ik snel jouw gegevens erbij en kijk met jou mee. Mocht het echt haast hebben mag jij mij ook via de chat berichten op www.ben.nl/service/contact
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.