Skip to main content
Vraag

Tweestapsverificatie instellen lukt niet

  • 26 februari 2025
  • 0 reacties
  • 4 keer bekeken

Ik wil de tweestapsverificatie instellen. Maar: deze simkaart zit ingebouwd in een alarmsysteem en ik kan daar dus geen SMS op ontvangen. Een ander nummer hiervoor gebruiken kan pas na inloggen mét tweestapsverificatie.

Telefonische reactie: tweestapsverficatie is door klantenservice uitgeschakeld, maar als ik dan inlogd ben, kan ik het niet activeren, laat staan met een ander nummer. En na 72 uur is de eis voor tweestapsverificatie weer aan.
Klantenservice via contactformulier lukt ook niet, want dan moet je eerst ingelogd zijn (inderdaad: dan eerst weer tweestapsverificatie instellen via SMS die niet ontvangen wordt...).
Hoe dit op te lossen?

0 reacties

Geen reactie

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen