Skip to main content
Beantwoord

Sim niet geregistreerd

• 12 maart 2025
  • 1 reactie
  • 6 keer bekeken

Terrence Weijnschenk

Na het verlengen van mijn abonnement kan ik alleen nog noodoproepen plaatsen. Via WiFi heb ik wel internet. De melding op mijn Google Pixel 7 luidt: ‘Sim 1 niet geregistreerd’. 

Beste antwoord door Ben Moderators

Hoi ​@Terrence Weijnschenk  Dat klikt niet goed natuurlijk! Gebruik jij nu misschien eSIm en zit de oude niet actieve fysieke Ben simkaart nog in je nieuwe telefoon? Zo ja, haal de simkaart eruit en kijk of het weer werkt. Kijk anders of het (opnieuw) bestellen van eSIM misschien helpt om zo snel mogelijk weer gebruik te kunnen maken van jouw nieuwe abonnement. Lukt het niet? Bel onze klantenservice op 0900 0401405 of chat met ons via www.ben.nl/service/contact

www.ben.nl/esimcheck

Bekijk origineel

1 reactie

Ben Moderators
Administrator
  • Administrator
  • 98 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025

Hoi ​@Terrence Weijnschenk  Dat klikt niet goed natuurlijk! Gebruik jij nu misschien eSIm en zit de oude niet actieve fysieke Ben simkaart nog in je nieuwe telefoon? Zo ja, haal de simkaart eruit en kijk of het weer werkt. Kijk anders of het (opnieuw) bestellen van eSIM misschien helpt om zo snel mogelijk weer gebruik te kunnen maken van jouw nieuwe abonnement. Lukt het niet? Bel onze klantenservice op 0900 0401405 of chat met ons via www.ben.nl/service/contact

www.ben.nl/esimcheck

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen